Alla inlägg under augusti 2007

Av Linn - 29 augusti 2007 21:45

jag skulle bara säga det att den här skoldagen har varit VÄLDIGT jobbig , inte ens har Daniel roat mig med sms , :P haha ^^ Nej har fått klara mig helt själv idag med Linda och Carro =) Men det gick ganska bra ändå faktiskt..



Okej hej jag heter Linn och har som vanligt väldigt tråkigt , det har jag från klockan 9 tills jag ska sova men ändå ska jag envisas med att sitta här. För om jag inte sitter här kanske man missar en viktig pratstund med någon eller några och det vore ju förfärligt hämskt :P hahah ^^


Ursch jag fryser som en jag vet inte vad och ont i huvet som fan och förkyld kan det bli bättre ? Ja jag har tränigsvärk i magen låren och armarna på det med ,, men i armarna börjar det släppa idag är det värst i låren ... fan håller på och bli sjuk och i morron är det den längsta dagen i skolan å.. från 8 till 4. GUUu så skoj sen ska jag iaf leka med amanda det är trevligt det =)



ja men nu ska jag sluta skriva , Hej då :D 

Av Linn - 28 augusti 2007 15:23

ursch då börjar undra vad det är för fel på mig alltså , haft mens i 16 dar nu , det är fan inte NORMALT :O den kommer säkert sluta en dag innan nästa :S då jävlar får jag damp :P  Sen har jag värsta träningsvärken i magen och låren ,, sen gympan igår :O hahah ILLA =) men jag ät stolt över mig själv som kämpade på så jävla bra som jag gjorde så mkt har jag aldrig varit med på gympan i hela mitt jävla liv ::P så jag är faktiskt ganska stolt över mig själv ==) 



Jag vill åka bort , JAG VILL JAG VILL JAG VILL  !!!!  någon som vill ka bort med mig ett tag (A) behöver inte vara länge men mer än en dag iaf , en helg eller nått =) bara du och jag.. Hör av er i så fall för jag VILL


Linn need you haney... 

pleas love me ;)


En sak vet jag iaf  :=) jag är inte rikigt lika kär i Andreas längre , men jag är kär =/ men inte lika iaf :=) 



någon som vill ringa mig ?  i så fall så är det bara att slå en pling för jag håller ändå på att dö av tråkighet, :/ så slå en pling ni  eller kommer ni över och säger TJA då blir jag glad :D 



nu lyssnar jag på Miss Li en underbart bra tjej det där ,, hon är ju kanon bra  :=) Plus att jag dricker kärleks te vist det är gott men jag blir varken mer eller mindre kär i någon , och jag känner inte mer lust heller som man kunde göra av det  höhö skit snack . :O Men men jag är ju lätt lurad så är det bara ;)



Sofia nu tycker inte jag att du ska vara i skolan längre jag tycker att du ska komma hem och leka med mig :O INNAN jag dör tack :=)

Av Linn - 28 augusti 2007 13:01

Jag sitter nu i skolan och jag tycker själv att jag har varit väldigt duktig idag , först hade vi en väldigt tråkig lektion med Lena , ett arbete som skulle va klart idag , men jag är ju som jag är ni vet ;) men men nu är det klart, sen nu har vi haft en annan lektion och vilka blev klara idag :D jo LINN OCH LINDA ;D stolt , Ni kan ju säga nått snällt till mig på msn sen ;) kan ju vara trevligt ,,,




RING MIG !!!

Av Linn - 27 augusti 2007 20:00

Hej mitt namn är Linn och jag är dum i huvet och jag söker vänner så kan man ju bara inte gå fram och säga till någon ? :D Jag vet inte rikitgt hur man gör när man ska gå fram och prata med någon man inte känner , :P jag ska öva till mig själv framför spegelnn , för i morron så måste jag prata med Carro känner mig jävlgit dum mot henne. så i morron ska jag vara värsta tuffingen och glida fram till henne och säga "TJA mitt namn är Linn och jag är dum i huvet ska vi bli vänner " eller nått liknande iaf :D haha ^^ tipps  ?  i så fall ring mig , :D

Av Linn - 26 augusti 2007 19:54

Jag förlorar allt , NU kmmer ävenven av mina bästa kill kompis att lämna mig , kul :/ trodde inte det kunde bli så mkt värre än såhär.. Han jag är kär i det är åt helvete dåligt , och nu ska även du lämna mig , faaan :/ klarar inte med det här , eller jo det gör jag men jag vill kanske inte klara av det , för så mkt som jag tycker om dom jag tycker om dom kan jag bara inte förlora , :/ allt blir så jävla jobbigt , men men jag får väl sitta här hemma och knarka musik och ta död på alla mina tankar och allting själv skulle jag tro att jag behöver.. men hur gör man det då ?  JADU ! inte en aning , så istället blir det som vanligt sitta hemma och se på film försöka vara glad och sen brakar det loss på kvällarna , kan inte hålla tårarna inne klarar ingenting.. Fan vad dålig jag är , jag vill å känna mig bra nån gång. men det är inte lätt att känna sig bra när man hör att man är dålig? inte sant ?

Av Linn - 26 augusti 2007 19:25

Jag längtar till nästa sommar , Det är typ ändå gången på året som man verkligen lever , det är på peace and love varje år i Borlänge. underbart <3 Linn och Batman <3 där varje år för det är där man trivs. :)




har ni haft en riktigt dålig dag nån gång ? Det hade jag igår , vet inte hur många gånger mina tårar bara ville pressas fram. Jag vet alvarligt talat inte vad det var med mig , sen så bettede jag mig hel skumt mot Andreas och Daniel å , förlåt för det grabbar.  Jag får la skylla det på mensen :P höhöh ^^ 



jag vill hitta mig själv igen i den här stora värden , snälla hjälp mig

Av Linn - 26 augusti 2007 12:24

Igår vart det lite problem mellan Amanda och Erica och Lena ( Ericas mormor ) Så Erica ringde mig och ville jag skulle komma ut och prata med henne , klart man gör det tänkte jag så jag gick ut och hon berätta varför hon var arg/lessen. Vist jag förstår Erica men jag förstår Amanda med. Sen så följde jag med Erica till hennes mormor där Erica och Amanda började bråka ännu mera och sen började dom slå varandra efter ett tag sen iaf typ vid halv 2 så gick jag  och Erica och satte oss vid garagen och pratade sen 20 i  nån gång ringde Emelie och dom så hon gick och träffa och dom och jag gick tillbax till Amanda och Lena för Amanda ville ju prata med mig. och sen börja vi prata sex med Ericas mormor , ( om pappershandukar osv ) Sen kom lilla Robert till ericas mormor och tog över både Nike och knoppen inte snällt. :/ men men vid halv 3 kom jag hem igen då var jag  trött som en jävla skotte , ;D

Av Linn - 25 augusti 2007 15:11

fan så tråkigt jag har jag sitter här nere i soffan och har varit klar ett tag nu ,  och ska leka med sofia men hon är ju hos erica vet inte när hon kommer hem därifrån riktigt för hon måste vänta på att erica ska sminka sig klart osv,  jaja vi får la se när hon ringer och säger att vi ska leka ,



jag var jätte glad imorse när jag vakna , hade fått 4 sms av Andreas viserligen stog det bara "vakna då"  osv ,, men jag blev glad ändå :P jag blir glad om jag får ett sms där det ståt  "m" så länge det är av honom. =)



nej nu ska jag vänta och vänta o vänta på att hon ringer då sen ska ja ner o ta ut pengar och sådär. sen ska jag nog inte göra så mkt mer idag inte vad jag vet iaf,, :P   ring om ni vill har ändå överdrivet TRÅKIGT !!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards