Alla inlägg under oktober 2007

Av Linn - 30 oktober 2007 12:22

jag börjar bli lite iriterad på den här bloggen , den funkar ju nästan aldrig :/

Av Linn - 30 oktober 2007 12:19

för det första har jag och sofia varit väldigt duktiga ,, vi har faktiskt tränat väldigt mkt 2 dar i sträck , och frågan är ju bara om det blir en 3:dje med tanke på att jag nyss fick reda på att min kompis har feber och sådära, annars får jag träna själver,




Av Linn - 28 oktober 2007 14:05

Okej , nu har jag börjat med min lilla diet som jag ska äta för att gå ner i vikt dårå. JIPPI :O aokej smakar bajs , :O fick fan kvälningar av skiten , men men de e bara propa i sig skiten så det tar slut snabbare. Som tur är att det inte är så jätte länge jag ska äta detta , ca 3-5 veckor kanske , Ikväll ska jag och sofia åter igen gå på våran lilla KÄRRING- gympa och vara duktiga :P höhö^^ jag kämpar iaf (A)





Av Linn - 27 oktober 2007 00:08

Nu är klockan 10 över 12. Med andra ord är det den 27 November , då fyller min mamma år :P Grattis mamma,


ursch jag vill inte sova , jag vågar verkligen inte sova , för det innebär mardrömmar och en helvetes morgon när man ligger och har panik , det är värst på morronen , då känns det som om man har miliontals ögon som stirrar rakt ner på än , som bara väntar på rätt läge att döda mig.

jag  vill verkligen inte sova , men jag bara känner hur jag blir tröttare och tröttare hur ögonen bara vill så ihop och få sin sömn dom behöver.



antar att förr eller senare så måste jag lägga mig i sängen och återgå till mina läskiga drömmar och ¨plågas , ni förstår inte hur mkt jag plågas av det här ? nej det är klart ni itne gör det kanske är svårt när ni inte vet hur det är men ni ska veta att det är väldigt jobbigt

Av Linn - 26 oktober 2007 12:24

Jag börjar bli väldigt rädd nu, jag börjar undra om det verkligen är nått fel på mig, är det det ? Är jag en sjuk sak nu eller är allting bara inbildningar?


"under ca 1-2 veckors tid när jag har sovigt har min pappa vaknat av att jag har skrikigt och idag vaknade jag själv av att jag var svettig  det bara ran om mig , och att jag låg och skrek som en idiot,

 jag hade drömt samma dröm som alla andra nätter under den här tiden. Jag drömmer att jag blir mördad, i 3 nätter har jag drömt att jag har blivigt styckad jag har fått leva under hela mordet. M

en i natt drömde jag att hela min familj inklusive sofia låg hemma i mitt hus och sov , jag vaknade av att någon slog sig in i mitt hus tog ig in och band fast mig på en stol han gick upp drog ner min familj ( sofia äär en del av min familj ) samma människa som alltid misshandlade dom och mördade dom alla på olika hämska sett medan jag satt och tittade på. sedan när han  var klar med alla mina näraste så tog han även tag i mig och sa "du tillhör mig nu du finns inte längre du är min nu"

Sen dödade han även mig på samma sätt som alltid , började med fötterna coh gick sedan uppåt , det var meningen att jag skulle lida."

 Okej det är bara en dröm som upprepat sig i en längre tid nu , det kanske inte är nått större fel med det, men det är det att igår när jag var i skolan och även när jag gick dit och när jag gick hem så kändes det som att någon förföljde mig någon satt och stirrade på mig någon slog mig i ryggen och verkligen plågade mig,

 Idag har det varit som värst , skulle va hemma från skolan idag fr att verkligen kunna sova ut mamma sa "det kanske är så att du behöver vila så kanske allt bli bättre" men idag har jag knappt vågat gå ut för att röka , har bara suttit här i soffan och gråtit av min panik jag har för tänk om det verkligen är något som kommer hända mig ?

 Ni som läser min blogg tycker säkert att jag är jätte mesig nu, och förstår kanske inte alls vaad det är jag är så rädd för , de är ju bara en dröm och det vet jag med men ändå sitter jag här och är totalt jävla livrädd.

Av Linn - 23 oktober 2007 09:56

Nu sitter jag i skolan hära då , jag har 3 timmars rast inte det roligaste dock , :s Men nu kom jag inte hit bara för att skyrta eller klaga på att jag har 3 timmars rast utan för att klaga på att jag inte har något att göra :O Plus att jag tror att Carro är sjuk idag med :/ jag som måste prata med henne, man blir ju lite orolig. KAN NÅGON RÄDDA MIG ?!?!?! Jag blir konstig i skolan :O jag vill bara gå hem lägga mig i sängen och ta några djupa andetag och DÖ ! haha ^^ skulle någon bry sig ? Det skiter jag i för just nu vill jag inget annat än att ligga hemma och sova / dö jag har inte bestämt mig helt för vilket jag ientligen vill så ni behöver ju inte hurra högt än över att jag är död snart , för det beslutet är INTE taget ännu. Ring mig eller sms:a mig befor I die. =)

Av Linn - 22 oktober 2007 16:05

Jag tycker inte om måndagar för då när man vaknar så ska man gå hela den dagen i skolan sen har vi 4 skoldagar kvar tills det blir helg , men för en gångs skull så kommer vi ha en någolunda lång helg efter som vi har lov då med =)) i skolan har det inte hänt nått kul , och om ca 3 minuter ska jag gå och möta sofia när hon kommer hem med sin buss , ( ni vet hon som är min bästa vän och är en snobb som går i skolan i norrköping ) sen ikväll ska hon och jag vara duktiga och träna :O sen ska jag inte göra mkt mera idag än att leka med henne och träna och självklart se på city akuten som börjar idag =) Är faktiskt lite glad :)


ja men nu vill inte jag skriva mera hej

Av Linn - 19 oktober 2007 17:48

Sofia Fransson är min bästa vän =)  vist kan jag bli väldigt iriterad på henne men för det mesta inte för jag är själv lika jobbig som hon själv. och jag vet att hon älskar mig och jag vet själv hur  mycket jag älskar henne och det är inte bara något ord jag skriver för det låter bra som dom flesta andra , *inte idag iaf* för henne älskar jag verkligen och det är 100 % sant. Hon är en väldigt duktig hon får mig glad hon får mig att gråta av glädje hon får mig att tänka på saker jag aldrig skulle tänka på annars hon får mig att göra mkt bra saker som jag aldrig skulle vilja leva utan , hon är en sån som alla behöver och jag har henne , SLÅ DET DU ! ni kommer aldrig få henne för hon är min vän och inte vilken vän som helst utan min BÄSTA vän , ingen är som du Sofia

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards