Alla inlägg under december 2007

Av Linn - 29 december 2007 22:27

Om ditt hjärta bränner,

Om din kropp skriker,

Om dina ben inte längre tar dig dit du vill,

om dina läppar inte längre det du vill få dom att säga,

om dina ögon är blöta och tårarna inte går att stoppa,

om dina tankar skriker,

om du inte längre orkar någonting.




Då är du varmt välkommen till min klubb.

Av Linn - 29 december 2007 19:19

Min pappa måste vara den starkaste människan som finns.

Mamma lämnar honom , hans bror är död

Han är fan i mig den starkaste människan jag känner.

och även dom starkaste har sina svagheter.

Jag hittade honom på golvet i köket nyss han satt där och grät  och sa

att han inte orkade längre.

Jag klarar inet av det här snart.

Någon ska hela tiden må dåligt. och den här gången är det helt förstående vem skulle inte må skit om ens fru lämnar än och ens bror dör idag.

Jag skulle vara helt förstörd.

Men han han visar det inte fören nu.

Nu kanske choken har lagt sig och man börjar förstå att Sune faktiskt är död. Vad vet jag ?

Jag har inte en aning. det ända jag vet är att min pappa är en stark människa. och att jag älskar honom.


Jag vet inte hur jag känner till sunes död. Jag kände honom inte så väl, men jag vet en sak och det var att när jag kände honom och träffade honom då va han den mest mysigaste människa man kan tänka sig. Han var alltid glad. Och det var faktiskt på ett sätt bra att han dog. Han slapp lida mer av sin canser, och av att han var ensam eftersom hans fru dog för 2 år sedan på julafton.



För en gångs skull känner jag inte skuld till varken att mamma & pappa ska skiljas eller att Sune är död och pappa helt förstörd. Jag vill bara hjälpa men jag känner mig helt hjälplös jag vet inte hur jag ska hjälpa honom.

Av Linn - 29 december 2007 14:21

Fan jag trodde verkligen inte att det kunde bli mer jobbigt än så som det redan är. Men det kunde det vist.

För en timma sen ringde Madde som är Sunes dotter och talade om för pappa är Sune är död. Sune är min pappas bror.

Men han hade dött i sömnen, och det var ientligen kanske lika bra  att han dog med tanke på att han hade canser i hela kroppen på alla ställe som går nästan.

Men det är det att min pappa klarar inte mer snart, Jag vet det jag ser det på honom. Dom ända han har nu det är mig & max och Josefine.


Jag hatar den dära jävla sjukdomen canser.

Av Linn - 29 december 2007 14:21

Fan jag trodde verkligen inte att det kunde bli mer jobbigt än så som det redan är. Men det kunde det vist.

För en timma sen ringde Madde som är Sunes dotter och talade om för pappa är Sune är död. Sune är min pappas bror.

Men han hade dött i sömnen, och det var ientligen kanske lika bra  att han dog med tanke på att han hade canser i hela kroppen på alla ställe som går nästan.

Men det är det att min pappa klarar inte mer snart, Jag vet det jag ser det på honom. Dom ända han har nu det är mig & max och Josefine.


Jag hatar den dära jävla sjukdomen canser.

Av Linn - 27 december 2007 11:05

Igår somnade jag ännu en natt försent, tack vaare den dära telefonen =)

Sen kom min syster in och väckte mig halv 10 och frågade om vi kunde åka till kolmården vid halv 12 och då var det ju lika bra att kliva upp och börja göra sig iordning.


Så om sådära 20 minuter ska jag nu åka till kolmården och titta på alla ormar spindlar och hajjar mm. Ska faktiskt bli lite kul, fasten jag är helt död. Men det är ju sånt som inte gör något.


Sen ska jag ringa till Sofia och leka med henne =)

eller jag hoppas iaf att vi ska leka , men vi sa iaf det igår men det beror lite på om hennes mormor kommer. Så därför är jag elak och håller tummarna för att hon inte kommer så jag kan få leka med henne :D

Av Linn - 26 december 2007 18:38

Jag är DÖD !

jag och sofia har varit på julrean i norrköping , fan har inte vart så här trött på flera tusentals år :O

Nu så är jag iaf hemma och hela familjen är här och då menar jag hela mamma,pappa, Göran,Jossan, Mathias , Max ( inklusive hans kompis ) och jag då. PLUS att mina dampiga hundar Molle & Minus är här med. Det kan inte bli mer folk när man är så pass död som jag verkligen är idag.

Nu har jag bara ett stort beslut att fatta,

Ska jag leka mera med Sofia idag eller vänta tills i morgon ?

fan svåra beslut man måste ta nu för tiden.


Jag säger iaf det gå fan aldrig på Julrea för det är som att vilja dö !

Man får ont i fötterna man blir trött och tjurig :D och vem orkar det?

Då kan man ju lika gärna dö eller ?

Av Linn - 25 december 2007 18:59

Ja då har man träffat Tobias idag , alltid lika trevligt saknat den grabben något enormt och nu fick man entligen träffa honom =)



Nu tänkte jag packa ihop lite saker , mamma säger att det är lika bra att börja sen ska jag lägga mig och titta på film tänkte jag för i morron blir det att gå upp redan klockan 8 på morgonen och åka till staden och köpa kläder på rean

Av Linn - 25 december 2007 14:02

idag är det en sån där dag man kan hoppa över och komma till onsdan direkt så att man kan handla för sina pengar :P Inte för att jag någon gång hittar nått på rean men ändå.


idag ska jag iaf leka med Sofia och jag hoppas på att min syster kommer hit idag men jag antar att dom inte kommer fören i morgon men det är sånt som visar sig =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards