Alla inlägg under maj 2008

Av Linn - 29 maj 2008 07:28

Idag är det så att jag ska till skolan. och det känns inte allt för bra. Igår gick jag och la mig tio över tio eller nått i den stilen med världens huvudvärk och kunde inte somna, så det vart skit sent igår för jag vet att jag prata med mamma strax efter 11 iaf. Så idag är jag helt död. Hade hellre velat skita i allt och sova vidare. Men icke sa nicke jag måste till skolan för jag har en massa redovisningar idag och sen ska vi få reda på lite betyg och grejer. (jag har matte idag :S SER DET UT SOM JAG ORKAR DE ELLER? ) Jag kommer nog dö idag. Så alla som vill får komma på min begravning. Man får tårta ;)


hejs.

Av Linn - 28 maj 2008 10:25

Jag vill ientligen inte ens sluta röka . den ända anledningen till att jag gör det är att jag vill ha mer pengar. Jag har inte råd att leva annars.

Så jag har slutat med att sluta röka. Men jag ska minska ner väldigt mycket.

Förlåt alla som trodde på mig men sån är sanningen!



Igår tjaffsa jag och pappa lite om pengar. Jag ville låna 200 av han men han tyckte inte att det var smart att jag gjorde mig av med alla pengar innan jag ens fått dom. Så jag vart lite små besviken.


Sen i morse när jag kom ner hade han skrivigt en lapp där det stog att jag fick 100 av dom och 100 fick jag låna.

Så nu har jag dåligt samvete istället. fan jobbigt det ska vara det här med pengar.




Av Linn - 27 maj 2008 17:56

I morgon ska jag och lilla mamma ta oss en sväng till norrköping, OM jag nu inte blir mer sjuk vilket vi får hoppas på att jag inte blir.

Men anledningen till att vi ska till Norrköping är att min syster har fyllt år så vi ska in dit och köpa något till henne , jag kan inte avslöja vad det är eftersom hon läser min blogg ibland.


Ikväll ska Sofia sova här igen. det ska bli väldigt trevligt =) Nu är det iaf dax att äta. puss och hejs

Av Linn - 27 maj 2008 08:09

Jag måste erkänna en av mina baktankar med det här med att sluta röka. Jag kommer ju dock inte vara helt fri från det eftersom jag äter sånna där tuggumi men dom ska jag ju sluta med efter ett tag dom med.


Och igår tjöt jag så rök-sugen var jag. Och då "får" man faktiskt ta några enstaka bloss. Jag tror jag måste börja på det sättet för att må bäst. Men det känns faktiskt som att jag kommer att lyckas med detta. Tillslut kommer jag att vara rökfri =)



Och grejen är den att jag och sofia räkna på hur mycket pengar vi har lagt ut på cigg  ocg det är 20 000 kr plus lite till för i detta räkna vi inte in alla dom paket vi köpte men aldrig var beroeende av. Så det är mycket mer är 20 000 kr och vi äär inte ens 18 år :O



Hoppas jag lyckas eller vaddå hoppas jag SKA !! :D

Av Linn - 26 maj 2008 15:39

Igår bestämte jag mig för att jag skulle sluta röka. Tänkte lixom att det skulle bli ett helvete och så. Men jag hade inte väntat mig detta. Fy fan vaddå panik, ont i huvet och rastlös. Sen idag när pappa kom och hämta mig fick vi åka och köpa sånna dära tuggumi. Så nu sitter jag och tuggar på ett sånt. Smakar inte så specielt gott faktiskt.

Men en så länge har jag faktiskt inte rökt.

Men jag vet inte om jag kommer att klara detta men det är sånt som märks.

Jag känner mig som ett nerv vrak iaf rädda mig från denna hysteriska värld.

Av Linn - 24 maj 2008 17:08

Ikväll är det den stora dagen för Sverige i melodifestivalen.

Vi får väl se hur det går för Charlotte Pernelli eller vad hon nu heter.

Det ska bli riktigt mysigt.


Jag ,pappa och max ska äta chokladpudding och mysa under melodifestivalen. då kanske hon vinner.


fast jag tror inte att hon kommer att vinna, men förhoppningsvis kommer hon så pass bra så vi slipper kvala nästa år.  =)



nu ska jag snart ta och äta lite mat min pappa grillar idagens. Mumms..


Ha en bra kväll gott folk.

Av Linn - 23 maj 2008 18:59

idag har jag och sofia och alex ätit på perfekt mumms vilken god kycklingsallad.

Nu ska jag och sofia snart titta på talang och kanske på berg flyttar in osv.

Ikväll blir det en linn och sofia sover över kväll till.


igår hade vi väldigt VÄLDIGT roligt. vi satt och pratade om gammla minnen från när vi var små och våra barndomsvänner . och jag tror det var länge sen jag skrattade så hysteriskt som då.


Idag när vi var på b-hallen var det en ung kille som stod och flörtade med mig. Jag garva som en jag vet inte vad.. Helt sjukt han kan inte varit äldre än 12 år iaf :O jag tror han var ca 10 :O HELT SJUKT kul

Av Linn - 22 maj 2008 20:27

Idag var det sista dagen på praktiken, tråkigt men sant.

Jag bjöd på glass. sen fick jag även paket med en jätte fin ljuslyckta i och ett häffte med bilder på mig barnen och fröknarna. Så jag aldrig kommer att glömma bort honom.


Sen inatt ska sofia sova här. trevligt trevligt. Vi har suttigt ute ett bra tag nu och vi ska snart gå ut och sätta oss igen skulle jag tro. Härligt  att det är lite varmt igen. Ikväll är det en äckta sommarkväll. =)




Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards