Alla inlägg under juni 2008

Av Linn - 26 juni 2008 09:58

Jag har komigt på några saker som faktiskt är bra med mig , tro det eller ej men jag har faktiskt bra sidor med :D


Jag är glad

jag är öppen (vilket kan vara dåligt med iofs)

jag är en sån som skojjar om det mesta. (vilket inte alltid är bra iofs , men oftast är det nog det )

 jag kan dölja att jag är ledsen


Jag är så himla glad idag så nu sitter jag hemma med sofia och lyssnar på musik , och njuter av att vi snart ska åka. Det ska bli underbart kul faktiskt.




Jag sitter i mitt rum och tittar ut på staden som är ljus (8)

Där sitter sara söta underbara sara (8)



Jag sitter och sjunger med i låtarna och är sådär glad som bara jag kan vara :D ÖVERLYCKLIG !! 




Av Linn - 26 juni 2008 08:29

Idag är det äntligen torsdag.

Klockan halv ett går vårat tåg från Norrköping mot Borlänge. Fan vad kul det ska bli... :D



Då blir det musik och njuta av allting till 100 % Är överlycklig idag typ.

Ingen risk att jag och Sofia försov oss i morse iaf. Vi vakna klockan halv 8 fast ientligen skulle vi inte upp förens vid 9 men det är sånt som inte gör nått , för NU är det ju snart festival :DD



Sex and the city filmen var helt underbart bra faktiskt. Så alla ni som gillar sex and the city ska självkalrt gå och titta på denna filmen..

Den var rolig och faktiskt sorglig ibland.

Den var lätt värd pengarna iaf. Och det kände nog dom flesta som var på filmen igår eller någon annan dag. :D

 Jag kan inte förstå hur den kan ha fått så dålig kritik? den var ju dunder. :D





Igår körde jag även lite bil på viberga parkeringen, oh tro det eller ej , men det gick faktiskt riktigt bra. :D Jag körde ganska mycket. Och Sofia och Mamma blev jätte stolt över mig att det gick så pass bra som det gjorde. Fast mamma belv lite nervös i mellanåt :D haha.

Jag parkera till och med , Och det var inte alls så svårt som jag trodde , men det var inte helt lätt heller. Det vart lite snett men annars vart det ganska bra :D


STOLT ÄR JAG !!

Nej nu ska jag inte skriva mer , har vettigare saker att göra innan jag åker. Ha det bra gott folk , för det ska iaf jag ha det :D

Av Linn - 25 juni 2008 15:56

Nu sitter jag här hemma och väntar på en massa saker och känner mig väldigt stressad fast jag inte har något att stressa över. :P


Snart ska vi ta oss in till stan och äta något är faktiskt lite hungrig , och sen ska jag kolla om jag hittar någon fin kläning sen är det äntligen dax för sex and the city , det jag har längtat efter så väldigt länge. Och nu äntligen så är det dax för den filmen.


och i morgon är det den stora STÖRSTA dagen , och det är den 26/6 och då ska jag och sofia äntligen till borlänge och gå på p&l :D


hejs

Av Linn - 22 juni 2008 11:14

Nu har jag ändrat min stil på bloggen , till den lite mera sommriga stilen , om jag får säga vad jag själv tycker så tycker jag att det är väldigt snyggt , men sån är ju jag . (Y)


Nu är det bara rummet som skulle behöva en lite somrigare stil , men blä vad tråkigt det låter att behöva städa rummet och greja och ha sig, Men det kanske kan behövas iofs ?  Men jag tror inte jag orkar.

Men jag kommer nog göra det ändå. Eftersom det ser ut som fan i mitt rum inte är det vackert inte. Men jag är lika glad ändå..





Av Linn - 22 juni 2008 10:51

Jag känner bara att jag måste få skryta lite :O


Om tre dagar med andra ord på Onsdag så ska jag Sofia och mamma äntligen ta tag i oss själva och se sex and the city filmen. Om jag har längtat ? Haha , självklart. Jag spriker snart av förväntan. Det värsta är att jag har filmen på datorn , Hur ska jag klara av att inte titta på denna filmen innan onsdag? Jag måste klara det. !! Det är ju roligare att se den första gången på bio faktiskt.


Och onsdag är inte en vanlig onsdag utan det är dagen innan jag och sofia ska åka till vårt älskade Borlänge och leva livet , på festivalen peace and love jag är så himlans glad över att det äntligen är dax att packa väskan och åka dit. Jag trodde aldrig den dagen skulle komma , det har kännts som en hel evighet. Men nu är den snart här , så kan man göra något annat än att bara le ?


Så ja , jag är fan i mig lyckig , det får man vara när allt bra bara händer på en vecka. FAST jag måste jobba hela den veckan och troligen kommer att vara helt död , men det är ju en annan femma , huvudsaken är att jag får se filmen och att jag kommer fram , och det är någonting jag är säker på att jag kommer att göra , Så varför klaga på livet när det för en gångs skull känns riktigt riktigt riktigt dunder bra !! :D:D




I'm HAPPY !! :D:D




ps , min bästaste vän sofia fyller snart år ochså hon fyller den 10 bara så alla vet , och jag ska köpa världens bästaste present eftersom det är min världens bästaste kompis. =) 

Av Linn - 15 juni 2008 13:16

Jag tror jag vakna lite på fel sida av sängen inatt , herregud vaknar och är tjurig och sen helt plötsligt vart jag normal och tänkte vad skönt att det gick över. Sen kom det bara som en bomb över mig igen, Poff så var jag tjurig. Det gick ut lite över Sofia så förlåt för det.


Nu funderar jag på att duscha men jag vet inte om jag orakar det i dag , jag skulle ju iofs kunna vänta till i morgon för då måste jag ändå duscha. :P


Jag pratade nyss med min mamma och hon berättade att det hade varit ett himla liv under henne inatt. Någon hade en fest som vart lite mindre lyckad , det hade slutat med att någon var knivhuggen och att polisen fick komma osv. Och det hämskaste av allt var att dom har barn och barnen var hemma , och jag antar att dom lär få men för livet, se sin pappa krossa sina egna fönser rutor och knivhugga någon det lär inte vara det bästa.



Av Linn - 14 juni 2008 17:36

Idag är det 12 dagar kvar tills jag och Sofia ska få njuta av det vi längtar efter hela året om och det är peace and love, Det ska bli så underbart kul , Jag vill bara att det ska vara nu. Och att det aldrig någonsin ska ta slut.


Sen den 18 Juli ska jag och Sofia pappa och Max åka till danmar och Tyskland i tio dagar eller något i den stilen , och gå på köpenhamns tivoli och något tivoli i Tyskland med. Det ska bli riktigt kul det med. Att göra något kul tsm , Hoppas att det blir så skoj som man hoppas bara men det tror jag nog. =)


Sen efter det är det dags att åka till örebro eller någonstans i närheten däromkring och gå på putte i parken xD Magnus Uggla kommer ju dit självkalrt att jag måste gå då. Annars vore det ju något  fel på mig :D


Sen efter det så ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt ett tag , efter att ha jobbat på primär i 6 veckor så lär det ju krävas att man är hemma och tar det lungt ett tag, det är ju full fart hela tiden på den dära firman , men det är nog bara jag jenny pappa krister och Carina som gör nått ärligt talat. :P Men jag är glad ändå. Man får ju god mat iaf =) haha.



På Torsdag ska vi äta på kinaresturang och den 25 ska vi äta på någon annan resturang, fast då äre ju jobbet som njuder så då äre bäst att vräka i sig :D haha . :D


Hoppas alla andra fina människor ochså får en bra och rolig sommar =)

Av Linn - 14 juni 2008 17:36

Idag är det 12 dagar kvar tills jag och Sofia ska få njuta av det vi längtar efter hela året om och det är peace and love, Det ska bli så underbart kul , Jag vill bara att det ska vara nu. Och att det aldrig någonsin ska ta slut.


Sen den 18 Juli ska jag och Sofia pappa och Max åka till danmar och Tyskland i tio dagar eller något i den stilen , och gå på köpenhamns tivoli och något tivoli i Tyskland med. Det ska bli riktigt kul det med. Att göra något kul tsm , Hoppas att det blir så skoj som man hoppas bara men det tror jag nog. =)


Sen efter det är det dags att åka till örebro eller någonstans i närheten däromkring och gå på putte i parken xD Magnus Uggla kommer ju dit självkalrt att jag måste gå då. Annars vore det ju något  fel på mig :D


Sen efter det så ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt ett tag , efter att ha jobbat på primär i 6 veckor så lär det ju krävas att man är hemma och tar det lungt ett tag, det är ju full fart hela tiden på den dära firman , men det är nog bara jag jenny pappa krister och Carina som gör nått ärligt talat. :P Men jag är glad ändå. Man får ju god mat iaf =) haha.



På Torsdag ska vi äta på kinaresturang och den 25 ska vi äta på någon annan resturang, fast då äre ju jobbet som njuder så då äre bäst att vräka i sig :D haha . :D


Hoppas alla andra fina människor ochså får en bra och rolig sommar =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards