Alla inlägg under november 2008

Av Linn - 30 november 2008 16:13

Nu har jag varit ute och övningskört med pappa, och det gick faktiskt ganska bra. Det vart inga arga eller sura miner utan vi var ganska positiva båda två. Det var bara när jag var ute på vägen jag var lite smått nervös och pappa sa att jag inte skulle göra så nära räket då vart han nog lite smått nervös tror jag fatkiskt. Annars gick det jätte bra..


På tal om det så ska vi köpa en katt hem hit, Elvis ska den heta. Gulligt va? =D

Så snart kommer det hem en katt i familjen med, vi får väl se vem vi ska köpa den av, vi har just nu två alternativ, får se vilket det slutar med.



Och i morgon ska jag gå ut och gå, men dock inte på eftermidagen, eftersom jag inte gillar att gå när det är mörkt. Så i morgon så får det bli någon gång under förmiddagen. Det får bli ganska långt ochså så det händer lite =P


Nej nu ska jag knalla vidare och hjälpa mamma med maten, och sen lite senare ska vi troligen baka peparkakor. =D Mummsigt och myyyyysigt :D


hejs.

Av Linn - 30 november 2008 11:00

Idag är det söndag, och det är första advent.

och vi har det jul mysigt hemma, julgardiner och ljus osv. Jätte fint och mysigt.

Det känns att det börjar att närma sig jul nu.

Igår så bakade vi lussekatter hemma hos pappa och idag hemma hos mamma, och hemma hos mamma ska vi även baka peparkakorna idag,

Åhh vad mysigt att få in den riktiga juldoften i hemmet.

Det är dunder mysigt med jul faktiskt.


Njut av första advent med lussekatter och peparkakor  =D
Nu är det inte långt kvar tills man ska sitta framför granen och klämma på alla paketen, och heller inte långt kvar tills man får träffa Josefine och pyret, hon kommer vara hur stor som helst, jag är kär i hennes mage faktiskt.

På tal om magar, jag har gått ner hela 3 kg till denna vecka, jag är lycklig !! =D



Hej då. Mys mycket idag.

Av Linn - 30 november 2008 10:55

Julhandlingen i Fredags gick bra, jag hittade det mesta jag skulle ha.

Så nu är max klar

mamma är klar

Mathias är klar

Göran är klar

Så nu är det bara pappa jossan och sofia kvar, men jag vet vad jag ska köpa till dem alla så det känns bra ändå.



Igår var det öppet hus i skolan och det gick bra, bättre än väntat.

I kväll ska jag nog leka med Sofia och mysa lite, men först ska jag övnings köra för första gången. Önska mig lycka till =)


Hejs.

Av Linn - 28 november 2008 09:09

Idag är det Fredag ÄNTLIGEN !!

Så nu ska jag snart iväg till skolan och vara duktig, och ha 2 lektioner. Sen ska vi bara jobba inför i morgon då.

Vi får väl se hur lång tid det tar att hålla på med allt idag.

Jag tror inte att det kommer att ta så specielt lång tid faktiskt.

Så antigen tar jag två eller tre bussen, men det lutar nog mest åt tre bussen iaf.


Sen ska det köpas julklappar, nu när jag vet vad jag ska ha så känner jag mig inte så orolig det var värre här om dagen när jag inte hade en aning om vad jag skulle köpa till någon, men nu har jag bestämt till alla. Förutom sofia men det ska jag tänka ut tills på måndag när min mamma ska in till staden och handla. :P


Jaja men ha en bra Fredag alla som läser. Hejs..

Av Linn - 27 november 2008 16:51

Nu har jag varit iväg och hämtat hem min fina kläning.

Den var faktiskt lika snygg som i katalogen. Åh =D


Det roligaste av allt var nog att jag faktiskt kunde ha den, och den satt inte ens tajt, men visst jag kan inte påstå att den var snygg på mig, men bara jag går ner lite till runt midjan så kommer jag att kunna ha kläningen. =D

Så tills nyår så tror jag nog att jag kommer kunna använda den..


Jag är lycklig för min kläning är jätte jätte snygg.


Ps. Sofias kläning kom ochså idag, hoppas hon blir lika nöjd som mig det märker vi i morgon... =D


Nej nu ska jag plocka undan lite, har redan stökat till det.. Hejs.

Av Linn - 27 november 2008 15:01

Nu sitter jag hemma inen efter en tråkig dag i skolan som nästan enbart har bestått av att spela kort typ..

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska duscha klart och göra sig iordning, så vi kan åka hem till pappa och fixa lite..

Och sen iväg ner till centrum och hämta ut mig kläning och kanske sofias med om den har kommigt, Åh vad spännande jag är faktiskt nervös, väldigt nervös hoppas verkligen att den var lika fin som på bilden, och undra hur mycket det är kvar innan jag kan ha den. Det är mycket frågor jag har i mitt huvud just nu. Men snart får jag veta =D och sen ska vi köpa ett buss kort tills i morgon, så jag slipper springa runt och fixa med det, för det kanske jag varken hinner eller orkar med.



I morgon är det dags för julshopingen, KUL !! =D Det ska fakiskt bli ganska mysigt att åka in till stan och köpa julklappar, plus att det kommer att vara skönt, så har man det överstökat lixom.

Slippa känna stress inför att man måste köpa dem. Men det värsta är att jag inte kan köpa till Sofia i morgon, om jag nu ens kommer på något smart/roligt att ge till henne, men det löser sig alltid. Kanske kan be mamma eller pappa att köpa det, för dem ska till stan någon dag och köpa de sista av sina julklappar.


Nej nu ska jag sluta skriva, och gå ut och röka i blåsten..

Hejs.

Av Linn - 27 november 2008 07:17

Jag har tydligen gått ner 3kg sen i måndags upptäckte jag i morse när jag vägde mig, snacka om att jag är lycklig =D

Fan det trodde jag aldrig, så nu mår jag bra igen.

:D:D:D



Nej nu ska jag gå till skolan, hej då =D puss

Av Linn - 26 november 2008 07:06

Idag ska jag redovis och sluta titigt, både bra och dligt med andra ord..

Sen ska jag hem och kanske cykla en stund om jag nu orkar annars kanske jag stuntar i tränningen idag,

Idag ska jag hem till mamma igen med, så jag har packat ihop mina grejer inför det.



Pappa ringde nyss och sa att jag fick jobba hos dem i jul, så nu är det bara att hoppas på mycket snö och mycket halt, annars får jag inte jobba, HÅLL TUMMARNA !!! =D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards