Alla inlägg under maj 2009

Av Linn - 31 maj 2009 09:38

Det är verkligen sommar nu. Man känner redan nu på morgonen att det är varmt ute. Att idag kommer det bli riktigt varmt, riktigt badväder (för dem som gillar att bada)

Sitta hemma i solen och äta jordgubbar väder är vad det är...

Jag njuter riktigt mycket av denna extrema sommarvärme som har kommigt. Men jag kan inte påstå att jag gör det precis hela tiden.

Den är helt underbar sålänge man bara sitter ute i solen och pratar och njuter. Men den är inte mysig sålänge man väl börjar anstänga sin kropp lite, då är det bara för mycket.

Svetten rinner och kroppen blir bränd.

Jaja, det är väl smällar man får ta?  Hellre den här värmen än vinter iaf :O


Längtar tills min och Sofias semester, det är ju inte ens långt kvar nu :O =D

MYSPYSIGT VÄRRE !!! =D

Av Linn - 30 maj 2009 23:05

Jag blev lite besviken på robinsson idag faktiskt, jag hade velat att Jarmo skulle vinna men det gjorde han ju tyvärr inte.

Han var faktiskt den som hade mest erfarenhet av överlevnad och som var mest värdig en vinnarplats, men men det gjorde han iaf inte tråkigt nog.


Nyss tittade vi på Wallander fierwall eller hur det stavas, jag hade redan sett den en gång med pappa men jag fick se den en gång till. Och den var lika bra idag med, fasten det inte gick att se början på den.
Men den är riktigt bra, så den rekomenderar jag faktiskt för er som gillar Wallander.


Nu ska Sofia knalla hem och fortsätta sitt sjungade på ellois fast med ny värs. =D

Själv ska jag lägga mig och titta på ett avsnitt av sex and the city med min kära bror sen ska jag sova. Jag är faktiskt trött. Plus att man måste gå upp tidigt i morgon, eftersom det är Söndag. Så man orkar gå till skolan på Måndag.


Jaja, ha en bra kväll och natt. Hejs.

Av Linn - 30 maj 2009 14:44

Det vart ingen resa till Viberga, eller jo det blev det men bara en väldigt snabb sådan. Vi fick åka in till Norrköping och köpa oss en elgrill, vi vart så sugna på att grilla så nu har vi en elgrill  med.

När vi ändå var där inne vart jag jätte sugen på glass, så jag köpte mig en ben och jerrys glass, och en till Sofia med. Så ikväll ska vi mysa med ben & Jerrys och prata om våran lilla semester som ska bli av i sommar.
Gud vad jag längtar, jag vill åka NU !!


Jaja, nu ska jag lägga mig en stund och vila min rygg som bränner sönder mig... Hejs.

Av Linn - 30 maj 2009 11:20

Igår var det som sagt marknad i lilla Finspång, och jag var på den där maknaden i typ 5 timmar :O Herregud :O Vaddå freake.

Jag vart iaf väldigt solBRÄND under min marknadstid.

Så nu har jag värsta bonbrännan på ryggen. Jag ser inte klock ut. Plus att jag inte är brun utan jag är verkligen röd :O haha.


Igår började jag och Sofia planera våran sommar lite mer, och nu ser det ut att bli så att vi åker utomlands, TREVLIGT !! =D

Jag är överlycklig. =D


Nu ska jag och mamma snart åka iväg och handla lite på viberga så coola som vi är. Mamma och Max ska nog åka iväg till en sjö sen, mamma ska sola och max ska bada. Nu är det sommar på riktigt känns det som.


Missa inte robinsson finalen ikväll hörre ni. =D Hejs.

Av Linn - 29 maj 2009 14:16

Nu sitter jag i skolan, och det var riktigt onödigt att jag gick hit idag. för när jag kom hit idag så hade vi idrott vilket inte jag var med på. Och sedan hade vi fsf där jag linda och alex redan var klara. Så onödigt.


innan vi gick till skolan idag så gick jag linda och alex en sväng på marknaden, eller vi gick till karusellerna och åkte. Eftersom det bara var vi tre som åkte så fick vi åka extra länge med. Shiit vad jag mådde illa och Linda som är höjdrädd mådde inte heller så bra, men Alex däremot hade riktigt rolligt åt mig och Linda men mest Linda. haha.


Snart ska jag och linda gå en sväng till. hon ska bara skriva klart sitt arbete om hundar och lämna in det så hon inte har några rester i natur och frilufsliv. Sen ska vi lämna skolan för denna vecka.

Skönt faktiskt. Behöver verkligen vara hemma lite nu och sova och bara ta det lungt ett par dagar. det låter inte helt fel faktist.


Nej men nu ska jag sluta skriva. Ha det bra alla.

hejs.

Av Linn - 29 maj 2009 10:25

Just nu sitter jag hemma i mitt lilla rum och väntar på bättre tider typ.. :P

Klockan 11 ska Alex komma hit innan vi ska gå och möta Linda. = )


Idag känner jag mig som en mycket bättre människa, Jag har äntligen fått sovaut. Och jag har ja sovigt ut. Det var nog det jag behövde.


Nu ska jag gå ner och testa att ringa till min moster men jag antar att hon är på jobbet men det är värt att testa att ringa iaf.

Sen ska jag äta lite frukost innan jag ska knalla iväg. =)


Hejs.

jag

Av Linn - 28 maj 2009 18:06

Hur kan jag känna mig så onsynlig och samtidigt så synlig samtigigt?

fattar ni hur jag menar ?

Det känns som jag får alla sorters uppmärksamhet imellan åt. Att alla glor på mig och tänker massa saker om mig.

Samtidigt som det känns att inte en ända människa ser mig för den jag är.

Alltså det låter säkert konsitigt, men ni kanske ändå förstår hur jag tänker i detta?


Plus att den personen som man verkligen vill ska se mig, ser mig aldrig.

Det känns som jag skulle kunna stå och skrika i örat och slå på personen utan att personen skulle reagera för fem öre.

Det känns väldigt konstigt.

Varför kan inte personen bara se mig, och lära känna mig.
Jag är inte så dum som jag ser ut! =P hehe.

Jag kan faktiskt både vara rolig, trevlig och snäll. Men ibland känns det inte riktigt som att folk ger mig chansen till att vara allt det där. Utan att jag bara ska vara någonting utavdet, eller ingenting alls. Utan bara vara där som en onsynligfläck.


Ursch, jag vet inte vad det är med mig. Jag har nog gått in i en deppig period igen. Hatar sånna perioder. Inte trevliga alls faktiskt.

Men man får göra det bästa av situationen och le och vara glad trotts alla andra kännslor man har som bubblar inom än.

Det löser sig med tiden det där.


Jaja, nu ska jag lägga mig och titta på gilmore girles och bara ta det lungt.


I morgon är det marknad igen, alltid samma jävla skit och samma människor på den där marknaden, men ändå vill man gå på det. Hur kommer det sig ientligen? Man hatar någonting ganska mycket, men vill ändå gå på den varje år. Skummt ientligen. Men jag ska gå iaf. Vem vet, det kanske blir roligt iår?

Jag ska köpa en tröja till lille Linus iaf, det är en sak som är bestämd. Någonting måste min lilla favorit kille få. =D Han är ju typ min älskling ! =D


jaja. Hejs.



Av Linn - 27 maj 2009 22:16

Jag kan verkligen inte sova, det känns som att jag har glömt göra något. Jag måste komma på vad det är. Det jag skulle göra idag när jag kom hem var:

  • Lägga ner lastsäckar
  • leta efter tennisbollar
  • ta fram gosedjur
  • hitta bruna kläder

Allt detta har jag faktiskt gjort plus många fler saker. Ändå känns det som det är någonting som jag hela tiden glömmer bort. Vad är det?

Jag kommer inte kunna somna innan jag vet vad det är.

Eller kanske jag tänker för mycket på allt som jag borde göra.

  • Jag borde göra så för dig eller över huvudtaget.
  • jag borde inte bry mig om dig
  • jag borde gå upp en halv timma tidigare om morgonen.
  • Jag borde raka benen

Osv osv osv..

Det bara rabblar upp saker i mitt huvud.

Tänk om alla borden och alla måsten är det som är problemet, i så fall kommer jag aldrig kunna sova, eftersom jag kan inte göra allt detta ikväll.

Jag funderar på att gå in i min förtrollade värld med Nickelback en stund och förhoppningsvis bli tröttare på det sättet.
Det är ju aldrig helt fel att pröva sig fram.


I morgon ska vi träna på våran musikal som vi ska visa upp i aulan på Onsadag nästa vecka den 3/7 för dem som vill komma. 20 kr.

Jag ska hoppa omkring där och vara en apa.

Jag börjar faktiskt bli lite nervös inför detta. Jaja, håll tummarna för att jag överlever uppvisningen av den. Eller iaf träningen som vi ska ha i morgon. Ingenting kan vara värre än träningarna, då avnbryts man efter vart annat ord och får en massa klagomål. "Du får inte låta så glad" "Du låter som en skolfröken, när du pratar" "Du har för fula kläder på dig" "Du måste uppföra dig mer som en apa" "Linn, jag visade ju hur en apa går" och bla bla bla. DÖ typ !! :P


Jaja, nu är det dags att försöka sova ännu en gång. God natt.

Hejs.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards