Alla inlägg under juli 2009

Av Linn - 29 juli 2009 09:05

God morgon på er alla.

Denna natt har inte varit rolig alls. Jag har vaknat en gång i timman inatt av att jag har trott att min mobil har ringt, men det har den inte alls gjort.

Men men nu är jag vaken på riktigt och lite väl tidigt med kanske.

Jag har ringt till vandrarhemmet och jobbet så allt sånt är fixat nu iaf.


Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig fräsh och sen ska jag packa ner dom sista grejerna och göra mig iordning. Sen är jag redo för att åka till Karlskoga.


Ps. jag är helt död.

Plus att jag tydligen är jätte hungig nu känner jag, jag kanske borde äta frukost innan jag duschar.

Hejs.

Av Linn - 28 juli 2009 21:49

Idag har jag och Sofia varit i Norrköping och handlat kläder det har varit både en rolig och mysig dag.

Jag köpte

  • 2 par jeans
  • 3 tröjor
  • 3 par trosor
  • 1 maskara
  • 1 par skor
  • 1 par strumpbyxor

Jag tror att det var allt =D Så jag är riktigt nöjd. 

Av Linn - 27 juli 2009 23:00

Jag som skulle gå och lägga mig så tidigt, har faktiskt försökt i hela två timmar. Och här sitter jag nu och inte sover jag inte.

Jag ska upp tidigt i morgon och hade verkligen behövt att sova nu, men icke sa nicke.

Tråkigt har jag med på det hela.

Nej nu får det bli ett nytt försök, vill inte vara helt död i morgon när jag ska springa in i olika provhytter med massa kläder som jag ändå inte passar i. Men man gör det ändå, bara för att ifall det för en gångs skull skulle passa. Vilket inte är högst troligt.


Jaja, God natt.

Hejs.

Av Linn - 27 juli 2009 20:06

Idag när pappa släppte av mig hemma hos Divna så ser jag att Linda och Nattis står där så jag springer fram och kramas och pratar med dom. Sen följde dom med mig till Divna så rökte vi och skvalrade om en massa saker. Och sen gick dom när jag skulle skölja ur färgen ur Divnas hår.

Sen har hon och jag bara gått omkring och myst, pratat, rökt och umgåts. Det har varit en riktigt mysig dag.


I morgon ska jag och Sofia ha mys dag. Så klockan 8 i morgon bitti ska vi ta bussen in till stan, och då ska vi äta frukost när vi kommer dit. Sen ska vi gå och kolla på kläder och shoppa =)

Det kommer bli riktigt mysigt =D


Sen när vi kommer hem därifrån blir det att springa hem till Musse och ge honom mat och lite kärlek och sen hem hit till pappa och börja packa ihop mina grejer för sen på Onsdag åker vi =D hehe.


Nej nu ska jag gå och ringa och säga god natt till min mamma och min bror. Sen ska jag ringa till Sofia och säga hej då så hon vet att det är sista chansen att prata med mig, för sen ska jag fan ta och sova! Jag är helt död!! =D


Hejs.

Av Linn - 27 juli 2009 11:33

Nu har jag somsagt sommarlov =)

Hur skönt som helst faktiskt.

Så nu ska jag göra mig iordning och springa ut med Minus så han får kissa och bajsa sen hem till mamma och mysa med musse och ge honom mat.

Sen ska jag hem till min söta prinssesa Divna !! =D

Vi kommer nog spendera våran dag med rökning, skit snack, skratt och ja det var väl allt? =D Ajuste kanske lite film med. =D


Jag längtar tills i morgon!!

Och tills på Onsdag!!

Och tills nästa Måndag !!

Det är mycket som händer här nu ! =D Gillart =)


nej nu måste jag sätta igång ! =D

Hejs. 


Av Linn - 26 juli 2009 21:21

Nu är jag en i mängden för jag har å sommarlov. =D

SKÖNT !!!!!!!!!!!!!


Av Linn - 25 juli 2009 10:57

Jag har duschat så nu känner jag mig inte lika äcklig längre.

Jag längtar tills nästa vecka då jag oh sofia ska börja vårat nyttiga liv. Det här är som Sofia brukar säga ett förspel inför vårat nyttiga liv som kommer att bestå av träning, nyttig mat och inget klagomål om godis osv under en hel vecka.
Vi kommer att klara det tillsammans =)


På Måndag ska jag träffa Divna, jätte länge sen jag var med den tösen så det ska bli riktigt mysigt faktiskt.

På Tisdag ska jag och Sofia in till stan och förhoppningsvis hitta massor med snygga kläder.

på Onsdag åker vi till putte i parken och kommer hem på Söndagen.

På Måndagen, det är då den stora dagen är kommen, det är då vi börjar på ritkigt med det nya livet. Då är det slut på godis och andra goda saker det är slut på förspel för det är då det verkligen gäller.



Hejs.

Av Linn - 23 juli 2009 00:11

Sofias nya typ av musik! Henns favorit låt. Haha.



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards