Alla inlägg under september 2009

Av Linn - 30 september 2009 19:42

Nu är jag faktiskt riktigt glad.
Jag har sålt fyra stycken tidningar, jag och sofia har hyrt en film tills ikväll, jag är ledig i morgon.

Nu är jag lycklig. =D


Hoppas att tiden bara rinner iväg så vi får gå hem och mysa! hehe.


Nu ska jag faktiskt vara duktig en stund, Hejs.

Av Linn - 30 september 2009 16:38

Idag har jag varit sur i stortsätt hela dagen. Jag är irriterad på allt och alla.

Men det börjar bli bättre nu.


Snart kommer Josefine och Linus in här inanför dörren. Vi ska snart äta mat med, sen ska jag till folkbladet och försöka få någonting sålt, sålde nämnligen inte en ända igår. Hoppas på bättre tur idag.


På Söndag ska jag iaf jobba hemma hos min tant, då får jag iaf in lite pengar, även om det inte blir allt för mycket att skryta om. Men det blir iaf lite pengar som tur är.

Nej nu ska jag logga ut och hälsa på Josefine och Linus =D



Tur att vi är lediga från skolan i morgon, hade nog inte stått ut annars :O


Hejs.  

Av Linn - 27 september 2009 11:11

Igår kom Sofia över en stund, vi spelade kort åt ben and jerrys och hade det trevligt.

Sen när Sofia hade gått hem gick jens och jag och la oss och tittade på solstorm, myspys.

Sen somnade vi båda två som små grisar.

Idag är det Söndag. Äntligen.

Det innebär att Jens åker hem det är inte det som är äntligen för jag önskar att han aldrig skulle åka hem. Men det som jag har längtat till är Ensam mamma söker såklart. Jag är helt såld på det programet. I morgon är det måndag igen och det innebär att ett nytt avsnitt av riverside kommer ut. Spännande. Jag och alla mina serier. Jag är beroende.


Riverside, andra avenyn, ensam mamma söker, svenska hollywodfruar

det är program som ni alla borde se, dom är jätte bra!


Nej nu ska Jens få kolla sin facebook, annars blir han sur och KANKSE slår mig ! höhö ^^

Av Linn - 26 september 2009 16:48

Flytten i Torsdags gick snabbt och riktigt bra. Alla saker från gamla lägenheten var inne vid 3 på eftermiddagen och vi började vi 11 tiden.

På Fredags morgonen kom killarna som skulle kakla och som skulle byta skåpsluckorna eftersom det inte var gjort.

Så då passade vi på att gå upp och städa medans morfar stannade nere och monterade upp lite saker.
Så städningen i den gamla lägeneheten var klar i går vid ett.


Nu börjar den nya lägeneheten verkligen likna ett hem. De flesta sakerna är uppe och det är riktigt fint där hemma!


Nu ska jag och Jens titta på reprisen av ensam mamma söker. Sen ikväll kommer även Sofia på besök.

Hennes mamma fyller år idag med, grattis till henne !


Hejs.


På tisdag är det dags för att jobba på folkbladet, ingen lust.

Av Linn - 23 september 2009 19:07

Tack Lena det vore väldigt snällt om du ville kolla det, och vet inte hon så får jag ta sakn i egna händer och ringa till någon annan och kolla. Men det vore väldigt snällt.


Idag har det varit full fart kan jag säga er. Hade ju prov idag i natur och jag vart iaf godkänd det sa hon till mig, så jag är väldigt glad då. Sen kom jag hem från skolan träffade Patte en snabbis och sen var det hem och sätta igång. Nu har vi packat ner ändå mer saker och börjat att städa i skåp mm, vart efter man packat ner saker.

Jag vart så himla sur nyss. Vi gick ner till lägenheten som skulle vara färdigstädad idag, mrn det var långt ifrån städat dom hade inte ens börjat!

Finns det något värre? Nej.

Vi som skulle börja flytta ner saker redan i morgon bitti men det ser inte ut att bli så mycket med det eftersom dom inte ens har börjat städa ännu. Bäst att dom städar väldans fort i morgon för vi måste hinna få ner det mesta tills i morgon kväll! Så är det bara!


Nej nu ska jag gå och ringa till min kära vän Sofia. Hon är duktig hon, jobbar och sliter och har sålt hela 4 stycken REDAN. Jag är avundssjuk!

Hejs.

Av Linn - 23 september 2009 09:12

Nu har jag varit på mitt möte med syon och ärligttalat vart jag ändå mer förrvirrad nu efter mötet.

Så nu har jag alltså ett stort problem här.

Jag vill jobba på ett vårdhem för funktionshindrade, eller jag vet inte ens om det heter vårdhem men ni fattar?

Vad måste jag ha för utbildning, eller måste jag ha någon alls?

Enligt syon lät det som att jag inte behövde någon utbildning.


Jag tror att jag får ringa ett samtal till min moster ikväll, för jag behöver hjälp!



Hejs.

Av Linn - 23 september 2009 07:47

Igår hade jag provet i psykosocialt arbete och jag tror faktiskt att det gick riktigt bra. Eller jag fick iaf godkänt.

Idag har jag prov i Naturkunskap, jag vet att jag inte kommer att klara det, men jag gör det ändå för sån är jag !

I Måndags skulle jag haft ett möte med syon men det glömde jag självklart bort, så det fick bli en ny tid och det är idag vid halv nio.


Idag när jag kommer hem från skolan kommer troligen min morfar att vara här hemma. Jätte skoj tycker jag. Var inte igår man träffade han inte. Nej men det ska bli mysigt iaf.


Nej ni nu ser jag att klockan börjar rulla på lite väl fort, vi höres. Hejs.

Av Linn - 21 september 2009 21:59

Det börjar bli bättre men vi glömer nog bort varandra lite då och då, känns det som.


I morgon bitti klockan 8 är det prov. Hoppas verkligen att det kommer att gå bra, men det borde det nästan göra..

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards