Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

vilken dag !!

Av Linn - 21 mars 2010 14:33

Åh vilken dag jag har haft och dagen är inte ens slut ännu.

Den började med att jag skulle varit på jobbet klockan halv 8, men klockan 8 ringer dom och frågar vart jag håller hus, då blev det kasta på sig kläder och springa iväg till jobbet, kvart över 8 var jag där!

Så himla pinsamt.
Jag har faktiskt aldrig försovigt mig i hela mitt liv, om jag inet gjort det med flit då. Gud så pinsamt.

Stannade tills 10 så vid kvart över 10 var jag hemma.


När jag kom hem började jag baka en kaka och bjöd hit pappa och Göran vid ett, så dom fick säga hej då dem med till mig.

Vid halv 1 var Sophia här med sina grejer som skulle ner i väskan som vi ska dela på.

Sen har jag börjat packa lite inför England i morgon. Men är långt ifrån klar.

Sen i eftermiddag kommer även Bella med sina grejer som ska ner i väskan.


Förhoppningsvis får jag träffa lilla Sofia med innan jag åker till England, men får se hur det blir med den saken. Men trevligt vore det allt.


Sen klockan 6 ska jag tillbaka till jobbet och jobba till nio, sen blir det hem och titta på Johan Falk.

Vilken dag, känns som den aldrig kommer att ta slut.

Har fullt upp hela dagen känns det som.

Och eftersom jag försov mig i morse så har hela dagen bara varit en stor stress, hatar att försova mig!

Någon gång ska väl vara den första gången som man försover mig, men var det tvunget att vara idag, när jag är stressad i vanliga fall.


En sak som är lite rolig är att jag inte är speciellt nervös inför resan i morgon. Jag som  brukar vara ett nervvrak när jag ska göra saker som jag i vanliga fall inte gör. Men inte denna gången tydligen, men vem vet? Det kan ju fortfarande komma. Ikväll antar jag att nerverna kommer att komma.


Nej, nu är det dags för mig att gå ser att sofia kommer. Vad glad jag blir.

Älskar när hon överraskar mig.


Ps. jag har faktiskt hunnit diska och damsuga med!!

Stolt som tuppen.

Hejs. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards