Alla inlägg under juni 2010

Av Linn - 29 juni 2010 18:29

Idag fick jag mig en överaskning ¨på posten, jag fick nämnligen ett brev av min morfar. Älskar att få brev, och dom är ju självklart 100 gånger bättre när dom innehåller pengar. Då blir man extra glad må jag säga.


Jag tror faktiskt att jag har världens bästa morfar, inte bara för att jag fick pengar av honom idag då. Utan även för att vi har väldigt roligt när vi pratar med varndra, och på många sätt så tycker vi väldigt lika.

Jag tycker om honom av många olika anledningar, men jag ville bara ta och tala om att min morfar är bäst i världen.



Nu ska jag snart få mat, fan vad jag längtar. Är as hungrig ska jag säga er. Så jag sitter här och riktigt längtar tills det är klart.

Sen ska jag och min kära broder titta på film och mysa innan jag ska iväg till Sofia vid halv 10.


Puss påt.


Av Linn - 28 juni 2010 22:53

Nu har jag jobbat färdigt alla mina nätter, gud så skönt.

Idag har jag och Sofia stressat runt i alla affärer för att få tag på allting som vi behöver till veckan.

Herregud vad dyrt allt blev =O

Men nu har vi det mesta inhandlat, det är bara lite grejer kvar som fixas i morgon.


Nu ska jag sätta mig och titta på en film en stund innan jag ska sova.

I morgon ska jag packa och bara ta det lungt, ska försöka gå och lägga mig ganska skapligt i morgon med, har ju några mil att köra på Onsdag och är ju inte direkt van vid att köra så långt.


Hoppas alla har det bra och att alla har haft en bra midsommar. =)

Grattis till semestern mamma och Josefine.


Puss.

Av Linn - 24 juni 2010 10:18

idag känner jag mig mycket mer levande än igår, och idag känner jag mig lite mer lustfyld till livet än vad jag gjorde igår.

Idag har jag vart och simmat och vart as duktigt, sen drog jag hem till Sofia och käkade frukost och tittade lite på segermyrh innan jag skulle bege mig hemmåt.


Om ett tag kommer min pappa hem, då ska vi åka och hämta våran bil som är klar,, sen ska jag och Sofia ta oss en tur till solariumet och sola oss lite bruna.

Det ska bli riktigt trevligt.

Ikväll kommer även Jens hit, antar att han kommer att få det ganska tråkigt här hemma denna helgen eftersom jag jobbar natt hela helgen, men men hans val.

Jag tycker iaf att det ska bli mysigt.


Nu sitter jag här i min säng och är väldigt sommrigt klädd. Härligt.

Tänkte sminka mig och sådär så jag är helt klar tills pappa kommer hem. Så kan man bara åka sen.

Men det är väl knappast någon id'e att ta på sig brunkräm och grejer idag, om man ska sola menar jag.

Hmm. beslutsångest. Jag gillar inte riktigt det där med att gå ut utan brunkräm, det är inte riktigt min grej.


Jajja, nu ska jag kila vidare.

Hejs.

Av Linn - 23 juni 2010 20:52

Ja, jag säger bara nu ni, nu gäller det snart.

Om precis en vecka är jag och min bästa vän inte kvar i Finspång, då har vi våran veckas semester på det bästa stället vi vet. Nämnligen Borlänge där peace and love är just om en vecka.

Gud vad jag längtar, vi ska ha så otrolitgt kul.

Iår kan det inte bli dåligt det bara går inte.
FÖr i år ska vi bara fokusera på varandra och att ha riktigt jävla piss kul.

Alla andra år har vi fokuserat på en himlans massa saker, men i år handlar det bara om att ha as kul.

Vi kommer att skrika oss hesa, sjunga förjävligt och dansa och hoppa på det där sättet som bara jag och Sofia kan göra tillsammans.

Fan vad jag längtar. =D

Redan på Måndag börjar vår lilla semester vecka, då sker inhandlingen och planeringen inför Onsdagen då våran lilla resa till Borlänge sker.

Hjälp, det är några mil jag ska köra den dagen.

Men kom igen baby vi kan vinna allt, och jag klarar allt.


Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, detta har varit en väldigt lång dag.

I morgon ska jag upp tidigt och simma.

hejs.

Av Linn - 23 juni 2010 17:10

Inatt så jobbade jag min första natt på tegelbacken. Herregud säger jag bara.

Men jag tror jag klarar det trotts allt.

Nu ska jag snart gå ner och lägga mig framför tv:n igen, känner att det är min plats idag, orkar fan knapt stå upp!!

Så idag blir det slappa gånger 100.


I morgon får vi väl se hur det blir med att simma och sådär, eftersom vi fick lämna in våran bil idag på lagning så ser det inte sådär jätte ljust ut kan jag inte påstå.

Men på Fredag blir det att simma igen iaf, sen blir det tre hårda midsommarnätter som jag ska jobba.


Nej dags att gå ner och lägga sig en stund.

Hejs.

Av Linn - 21 juni 2010 11:00

God morgon alla härliga människor.

Här sitter jag i min säng och är ganska nyvaken, eller jag har duschar och sådär så lite duktig är jag väl minsann.

Skönt att få sova ut ett tag tycker jag, det var jag värd. Det blir ju en jobbig och hård vecka som jag har framför mig nu, 4 nätter och simma två dagar.

Men jag kämpar och är glad. =)


Idag är jag iaf ledig och vad jag ska göra idag har jag inte en aning om dock, men jag kanske ska hjälpa pappa lite med bilen och så.

Sen vet jag att Bella skulle kanska komma över en sväng ikväll och prata lite.
Det är väl det jag har planerat för dagen.

Känns som att det kommer att bli en lång dag idag. Bara för att jag inte har någonting speciellt att göra, det var länge sen jag var ledig och inte hade någonting alls att göra.


Nu ska jag snart ta och sminka mig och göra mig iordning, kanske är dags?

Sen ska jag käka frukost och ta det i min egen takt.

Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag och Sofia åker till peace and love. Känns inte som att det är så snart, men fan vad jag är taggad!

Jag längtar som tusan, vara ledig från jobb och vara på ett ställe som både jag och Sofia älskar, Borlänge.

Och bara ha det underbart roligt.
Gudars vad kul de kommer att bli.


Nej nu ska jag sätta fart.,

Ha en bra dag.

hejs.


Av Linn - 20 juni 2010 23:51

Jag sitter här i soffan och snyfftar.

Jag och max såg nyss en film och vänskap, & jägarns vad sorglig den var.

Men den fick mig att inse vilka personer som verkligen betyder någonting i mitt liv förutom min familj.

Den personen jag syftar på just nu är Sofia, hon är helt underbar.

Hon är en person som jag ser upp till och en person som jag vill vara som.

Jag skulle kunna göra vad som hellst för den tjejen.

  

Samtidigt så blev jag lite ledsen. Jag vet inte riktigt varför jag blir ledsen.

Kanske för att jag är så lycklig som har en sån underbar vän, det är ju trotts allt inte alla som har någon som henne.

Någon som min vän Sofia.

Alla skulle behöva det. 


Nu ska jag ta mig samman, sluta snyfta och gå och lägga mig och sova.

Puss & hej.

Av Linn - 20 juni 2010 19:54

Idag har jag och min pojke, bror och pappa vart ute och fiskat.
Det gick ganska bra och var inte så tråkigt som jag hade förutsätt att det skulle vara. Vi fick sammanlagt upp 26 fiskar. Men många var små så vi fick kasta tillbaka dom. Men några fiskar har vi minsann med oss hem och ska tillaga nästa vecka.


Sen åkte jag max och min jens hem till mamma och käkade middag som hon bjöd på för att fira att hon får semester i morgon. Skönt för henne. Sofia var med en stund också, så vi planerade lite inför peace and love, inte ens långt kvar tills vi ska åka nu.


Sen åkte min älskling hem till Örebro igen. Inte alls roligt. Gillar inte att säga hej då. Saknar honom hela tiden när han inte är här. Jaja, man får la stå ut ett tag till.


Nu har jag vart ute med Göran och försökt att fixa min bil, och den funkar väl sådär nu.. Men jag kommer aldrig våga åka med den där bilen, det känns för riskabelt, så är skapligt orolig faktiskt.   Måste bestämma hur jag ska göra med den där bilen snart alltså.


Nu ska jag fika lite, sen ikväll ska jag och min bror mysa med film och grejer. <3


Puss och hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards