Alla inlägg under december 2010

Av Linn - 30 december 2010 05:53

Här sitter jag i köket och är vaken eller något i den stilen. Känner mig mer död än levande idag måste jag säga.

Sitter och äter frukost, det var ett tag sen jag gjorde det nu känner jag. Blir ju ingen frukost när man jobbar natt.

Åhh, vill bara krypa ner i sängen igen brevid Jens och sova i många timmar till.

Men det får jag inte. Nehedå. Här ska man upp i ottan och åka iväg och jobba i MÅNGA timmar.

Hatar att jobba 7-4, det känns så fruktansvärt långt.

Men när jag slutar idag så är det tomt i allmenakan i ganska många dagar framöver, Det känns både skönt och tåkigt.

Men det ska bli skönt att vara ledig lite. Tycker att jag behöver det.


Jaja, hej på er alla.

Av Linn - 29 december 2010 20:46

Nu vill jag bara hem till min säng, min dusch och min Jens.

Vad skönt det skulle vara att få komma hem nu med det samma.

Snart kommer jag hem iaf..


Ska dock hem till Sofia en snabbis innan jag ska hem. Men det blir som sagt kort, men det är inget jag behöver ha dåligt samvete. det är ju inte så att hon sitter själv i iaf som jag trodde....


Fan vad skönt det ska bli att duscha sen, det kliar i hela huvudet på mig. Har fått som eksem i huvet. Skit störande och jobbigt.


Ajja, nu ska jag faktiskt gå och kolla så alla mår bra innan jag ska rapportera

Hejs

Av Linn - 29 december 2010 19:55

Äntligen är det Onsdag, och jens familj har åkt hem. Jag sitter på jobbet och njuter av lite äppelpaj och vanlijsås. Underbart gott.

Har haft en underbar dag på jobbet idag. =)

Har skrattat som en idiot idag.


Jag funderar faktiskt på att ta bort min blogg. Jag har ju lixom inget att komma med. Det är alltid samma saker. Jobb, jobb och jobb. Lite tjatigt och tråkigt.


Efter jobbet ska jag hem till Sofia och titta på hennes lägenhet och se hur fin den är nu. Kan dock inte stanna hos henne så länge eftersom jag måste hem och duscha innan jag ska sova. Börjar kvart i 7 borta på betaren i morgon. =/

Inte så roligt.

Och jag orkar verkligen inte duscha innan jobbet så det får göras ikväll.


På Fredaag är det nyårsafton. Då ska jag och min underbara pojkvän vara tillsammans. Vad roligt det är att få göra och uppleva sker tillsammans. Det är nog nästan det bästa.

Jaja, vi ska iaf hem till min pappa och äta lite mat och mysa.




Jaja, nu ska jag väl sköta mitt arbete lite mer här. Funderar på att skura golvet i köket, det kan ju vara trevligt.


Åh vet du vad jag stör mig på? Det som är det värsta ag vet typ. Folk som dubbelbokar.


Av Linn - 28 december 2010 03:13

Här sitter jag en helt vanlig måndag natt.

Jag sitter och är glad och nöjd över att jag inte är helt död här.

Jag längtar dock tills jag ska hem och sova och njuta hemma på pappas soffa.

Sen blir det hem till oss och göra mig iordning och umgås med jens och hans familj och sen vid 4 hem till mamma och fira jul med min familj.  Härligt.


I morgon flyttar min vän Sofia hem till Finspång. Är så himla glad över det. Och då hoppas jag att det kommer att bli som vanligt. Att vi ses ganska ofta och bara umgås. Så där som vi inte kunnat gjort när hon inte bott här såklart.

Jag är nog gladast av alla att hon ska flytta hem, troligare gladare än henne själv också.


Jaja,dags att fika sen iväg på sista varvet innan klockan 7.

Av Linn - 26 december 2010 15:57

Utekvällen igår blev väl inte precis som vi tänkt oss. Vi gick dit vid 11 och strax efter 12 gick jag och jens hem igen och sov. Men är rätt glad ändå.

Det var en mysig förkväll och haft en mysig dag idag ¨också.

Behöver heller inte vara orolig för hur mitt natt jobb ska gå eftersom det inte blev sent. Vilket känns väldigt skönt!

Hoppas alla har en bra dag och härliga dagar här vid jul. Det har jag och min Jens. Nu väntas det snart mat, sen vila och sen arbeta. Trevligt. =)

I morgon får vi fin besök av Jens mamma och släkten på den sidan. Trevligt trevligt.


Sen på Tisdag får vi super fint besök av min syster, Mathias och lilla Linus med. Härligt. =)


Hejs

Av Linn - 25 december 2010 15:23

Jaha nu är det dagen efter julafton.
Gårdagen var mycket trevlig och lyckad. =)


Idag har vi mest tagit det lungt. Var iväg och handlade med mamma en sväng förut och nu sitter vi vid en varsin dator och nördar i väntan på att Sofia ska komma hit.


Ikväll blir det alkohol och hotellet.

Sen blir det att jobba natt söndag och måndag.

Jobbigt, men det ska nog gå bra. =)


Jaja, nu ska jag lägga mig och titta lite på tv innan jag ska börja göra mig iornding inför kvällen.


Hejs.

Av Linn - 24 december 2010 09:14

God morgon och jul alla människor!


Idag var det meningen att jag skulle överaska min pojkvän med kaffe och julklapp och lite så på sängen. Jag vaknade klockan 6 och bestämmde mig för det. Men sen somnade jag om, och han väckte mig istället. Attans, där var den planen lixom. Lite surt, men jag överlever nog ändå.


Idag är det iaf  julafton och det innebär mys, mat och julklappar.
Det kommer nog bli en bra dag. Förhoppningsvis med många nöjda miner från alla.


Jaja, god jul.

Hejs.

Av Linn - 21 december 2010 20:09

Dagen började med att titta på max skolavslutning. Ja, den var ritkigt bra. Men kan dock inte påstå att max klass var sådär toppen bra. =P

Sen gick vi och fikade ochhandlade med mamma.


Vid 2-tiden åkte jag och pappa och lämande Jens på körskolan. Och undertiden han var och körde så passade vi på och ahndal hem mat till julbordet på Fredag. Sen när det var klart var det bara att åka hem och lämna pappa och jens och sen vidare till jobbet.


Haft en underbart rolig och trevlig dag på jobbet idag. Skönt att vara på den "rätta" avdelningen. Ja, och nu sitter jaghär och tar det lungt i några minuter.Ska snart iväg ochgöra lite nytta här på jobbet innan jag ska hem och mysa med min pojkvän. =)


Ja, i morgon har vi inte mycket planer för dagen. Sova och jobba typ. Sköntt att inte ha en massa att göra alltid också.


Jaja, dags att kila iväg.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards