Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Nu är vi hemma igen!

Av Linn - 19 september 2011 22:27

Ja, nu har vi kommit hem igen. Det var iofs ganska många timmar sen vi kom hem men ändå.


I Torsdags åkte vi till Örebro, super trevlig eftermiddag/kväll hade vi där. Micke bjöd ut oss på en väldigt god pizza resurant. Mummsigt som bara den.

Sen åkte Jens iväg till sina vänner medans jag stannade hemma och hade ont i huvudet.


Sen på Fredagen så åkte vi till Sanviken. Ja vi var inte framme förens vid 21 så det blev inte så mycket gjort den dagen. Blev bjudna på väldigt god löksoppa som jag defenitvit ska göra hemma någon dag, och sen blev det några promenader.


På Lördagen var det den stora dagen. Då Jens gammel farmor fyllde 90 år. Den dagen kom gäster till henne lite titt som tätt så det blev en himlans massa fika den dagen. Sen kom Niklas och Stefan också. Så jag passade på att smita ut och leka i lekparken med Niklas. Super roligt, men han har blivigt väldigt vild och modig och skulle åka linbanor och grejer som jag blev lite nervös över.

Men det var andra föräldrar där som berättade hur han skulle göra så jag slapp vara rädd. haha.

Jag tror nästan att dom misstog sig för att jag var hans mamma.

Men ähh, skit samma! Det gjorde ingenting.

Sen blev det några promenader, ändå mer fika, och massa lek och ändå mer fika och sen sov jag gott trotts Mickes snarkande. ^^


På Söndagen så fyllde Stefan 41 och eftersom Barbro fyllde dagen innan så blev det att åka ut och äta på en finare resturant. Jag åt fläskfile med klyftpotatis och rödvinsås. MUMMS ! Sen blev det lek i en annan lekpark och mata massa djur som fanns där.

Också en väldigt rolig dag. Blev dock lite ledsamt när jag och Niklas skulle säga hejdå till varandra där.


Och idag blev det att sova ut, äntligen! Har vart uppe med tuppen varje dag denna helgen så idag sov jag och Jens som två döda djur fram till 12, sen blev det en tripp till IKEA och jag fick med mig mitt skrivbord plus en massa andra saker med mig hem.

Som vi faktiskt lyckades att montera ihop helt själva.

Sen nu ikväll har jag pluggat, tittat på ensam mamma söker och ändå mer plugga efter det.

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och försöka sova.

För i morgon ska jag upp tidigt igen!

Då ska vi iväg och simma, jag och Sofia. Det ska bli trevligt.


Nej nu ska jag prata lite med karln innan jag ska krypa ner i sängen och försöka sova.


Hoppas alla andra också har haft en trevlig helg.

Hejs.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards