Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

STOPP!

Av Linn - 21 mars 2012 17:17

 

Nej nu stannar vi upp en stund och andas tycker jag!!

Jag fick sån där värk i magen och nästan lite ångest som tryckte upp i bröstet på mig där jag bara känner att nu MÅSTE vi STANNA TIDEN en stund och andas och tänka!

Vad händer???


Jag känner att jag är 21 år, och har aldrig festat och druckigt och varit ute på krogen super mycket.

Men jag tycker faktiskt inte att det är så kul!

Tycker mest att alla är jobbiga och larviga inklusive mig själv.

Men hallå, det kan man väl inte tycka?

Alla i min ålder och neråt mot 18 ska ju tycka att det är det roligaste på hela veckan.

Då det äntligen blir helg och man träffar polarna och super som fan!


Och höjdpunkten på dagen ska väl vara när man kommer hem från jobbet att gå och ta en kaffe med kompisen?

Är det inte så det ska vara?

Men här sitter jag dag ut och dag in utan att hänga med kompisen.

Hänger med Jens, men han har inget val eftersom vi bor tillsammans ^^ haha.

Nej vars.

Men fattar ni?

Jag går ju aldrig iväg till en vän så här på eftermiddagen och tar en kaffe. Iofs så dricker jag inte kaffe.

Men jag går inte ens dit och snackar skit.


Är det för att jag är en tråkig människa eller beror det på att jag inte har så många vänner?

Jag tror det beror på att jag är tråkig!

Det skulle nog inte spela någon roll om jag hade 50 vänner eller 3, jag hade nog inte gjort det ändå!


Jag tycker om att vara hemma.

Och jag tycker att det är roligt att laga en god middag och mysa upp i soffan med en bra film.

Eller ligga i sängen och mysa med Jens till en skräckfilm.

Ja, jag är nog helt enkelt så jävla tråkig.


Frågan är då bara varför jag har gått och blivigt det?

Är det för att jag har blivigt äldre? Eller är det för att jag är sådan som person?

Det svaret kommer jag nog aldrig att få!

Men om det beror på åldern så får vi hoppas att det inte sker så mycket mer ändringar än så.
Och så får vi hoppas innerliggt att jag och Sofia fortsätter att träna annars kommer jag ju aldrig träffa henne heller! Där skojjade jag.

Vet till 100 procent att jag och Sofia alltid kommer kunna hitta en anledning till att träffas.


Nej hej och hå!

Nu ska jag byta om och sen dra iväg och träna.

Måste träna bort lite av paniken som fyller min mage!

Hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards