Alla inlägg under augusti 2013

Av Linn - 20 augusti 2013 03:33

Här sitter jag på jobbet och kör natten & fryser som en galning!
Men vad gör det?
Om 4 dagar är jag i värmen & lever loppan!!
Ja jag vet att det typ är det enda jag pratar om och ja jag längtar galet mycket!!!

Men det ska bli så otroligt skönt och underbart att komma här ifrån!
Till värme, bad, skratt & fest!!
Ja det är precis vad jag behöver nu!


Idag fick jag även veta att mitt vikariat blir förlängt till den 6/10 vilket känns för himla underbart!
Så det innebär ju att jag får hel lön i september också!
Yes!!

Ja och sen får vi väl se vad som händer och sker!

Av Linn - 11 augusti 2013 22:22

I fredags eftermiddag bestämde vi oss visst lite snabbt för en roadtrip till Nybro! ^^ haha!
Bjuder på lite bilder som får stå för våran helg!

Av Linn - 6 augusti 2013 23:01

Åh vet ni?! Igår fick jag en "tack för att vi fick låna din bil present"
Fick parfymen som jag så länge gått och längtat efter att köpa! Lovely, tack Lotta!!! <3

Idag var vi i stan på fm. Sofia fixade håret och blev skit snygg!


Annars har det varit en ganska as dålig dag, då jag känt mig mer missnöjd med mig själv än på riktigt längre, jag saknar min familj... och riktigt hatar stt det ska vara så många mil mellan oss, det är nog det jag är allta mest depp över! jah saknar er, och vill inte missa en massa saker som hönder och sker! och jag vill finnas där och kunna hjälpa alla med det dom behövwr hjälp med. men nu är det alldeles för många mil i mrllan för att ta bilen och hjälpa till med någon liten grej som stt t.ex diska eller stöda?
nej det suger verkligen!!!
och jag saknar J...
Eller saknar jag honom? Nej det gör jag inte.. Jag saknar kanske mer grejen att ha någon att älska och att bli älskad av!
Någon att kramas och pussas med.. Någon att mysa med!
Någon att dela allt med!

Ja man kan inte alltid vara på topp!
Men Lotta och Sofia och min "sms-vän" får mig på bra humör bara genom att finnas!
Och ja, självklart alla andra familjemedlemmar och så, men er har jag inte pratat med idag!!


Puss på er alla människor!! <3

Av Linn - 4 augusti 2013 23:53

Lägger upp lite bilder som får stå för min underbara mini semester hos/med min älskade familj!

Av Linn - 3 augusti 2013 14:41

Jag hoppas att vi alla någon gång får uppleva den kärlek som min syster & hennes man har! <3
Så otroligt fina är dom!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards