Alla inlägg under december 2013

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver. 

Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året slut. 


Så året började helt sjukt dåligt... Jag och Jens bråkade jämt, vilket reslutera i att vi gjorde slut vilket jag faktiskt är väldigt glad över idag. Även om jag saknar att ha någon så var det ändå det bästa som kunde ske. 

För när detta hände kom jag och Sofia varandra mycket närmare varandra och eftersom jag hade as hög hyra jobba 62 procent så flyttade jag in till henne.. 
Och herregud vad roligt vi har haft det, under det halvåret som jag bodde där. Kommer alltid vara evigt tacksam för att du fanns där för mig när jag var så fruktansvärt ledsen. Du gjorde det lättare för mig att gå vidare. Jag älskar dig sjuuuukt mycket. 


En resa till cypern på en vecka, och alanya i 2 veckor gjorde vi i sommras. En upplevelse i alla nivåer! ;) 


Jag har fått fast jobb. =)


Jag har blivigt moster igen till min systers lilla prinssesa Liv... Ännu en gång har min syster och hennes man lyckas skapa något så otroligt underbart. Oj vad jag älskar dessa barn, på riktigt så trodde jag aldrig i hela mitt liv att man skulle kunna älska någon så mycket som jag älskar dom.. Så om jag aldrig någonsin får några egna barn så gör inte det så där super mycket. För jag har min prins och min prinsessa. Och vad som än händer och sker ska dom veta att deras moster alltid finns där för dom.. 


Min älskade mamma har flyttat hem igen.. Så underbart skönt att ha henne i närheten igen.. 


Jag bakar inte lika mycket längre, eftersom jag nu förtiden mår 100 gånger bättre än jag gjort de senaste 2 åren.


Jag har fått så många människor  som finns i min närhet som jag bryr mig så mycket om och jag aldrig kommer vilja att dom ska försvinna. 


Sen har jag börjat "dejta" och hoppas hoppas hoppas.


Fått en egen lägenhet nu... Känns faktiskt riktigt bra, även om det är fruktansvärt ensamt ibland så är det ändå skönt att ha sitt eget lixom.


Ja, så året som jag trodde skulle bli ett helt helvetes år... blev helt underbart. och jag vet med 100 procent att nästa år också kommer bli ett bra år. 

För då har vi både ett besök i paris och ett besök i london inplanerat. Och ingen eknomisk kris eftersom jag har fast jobb ;)..


Det har säkert hänt massor av mer saker. Men just nu är dessa de ända som jag faktiskt kan komma på..


puss & Hej.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards