Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg. 

Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade. 

Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar och hon får vara med människan som jag saknar mest av allt på denna planeten, och som hon älskade. <3 


Jag kommer alltid alltid alltid sakna dom båda två. 

Och det kommer alltid att göra ont i mitt hjärta när jag tänker på er. 


Men livet går vidare även fast dom inte är kvar här. 

Massa små problem, massa ledsna dagar, massa flera stora sorger, massa lyckliga dagar/kvällar och nätter och massor med underbara skratt till kommer jag att få uppleva. 

Jag går inte och är ledsen dygnet runt. Men ibland kommer sorgen ikapp mig.. Och det är okej, för det är okej att vara ledsen och känna saknad och sorg ibland. 

bara man inte glömmer bort att vara lycklig och skratta och le också. Och göra alla dom där sakerna man vill...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards