Alla inlägg under maj 2010

Av Linn - 31 maj 2010 07:55

Min helg har jag då spednderat i Örebro.

I fredags begav vi oss av till Örebro.

Sofia, amanda och erica skulle kampa på kampingen i Örebro och jag skulle hem till min Jens.

Men i Fredags gick vi dit och grillade och drack lite och hade det mysigt i regnet.

Sen i Lördags var vi bara trötta och sov!

Men det har ändå varit en toppen mysig helg.

Nu har jag fått träffa Björn med, det var en trevlig filur det.


Idag blir det att åka in till stan med Sofia igen, men idag för riktiga grejer, sex and the city 2!! =D LÄNGTAR!

Nu ska jag strax till skolan och ha prov. Duktiga jag.

Hejs. 

Av Linn - 27 maj 2010 07:38

Ursch vad hårt det var att gå upp i morse.
Nu sitter jag här soffan i vardagsrummet och ångrar mig, varför gick jag upp?

Ja, jag ångrar mig fakiskt riktigt ordentligt! Men men, det var bra gjort! Nu kommer jag iaf till skolan i tid må jag säga.


Idag ska jag till skolan, sen ska jag hem en sväng och sedan iväg till Sofia och hämta henne för att sedan åka och simma i skärblacka.

Ja, skärblacka där alla människor tycker att det luktar illa. Förutom min kära bror för han tycker att det luktar gott, "grillad korv, mumms" brukar han säga när vi pratar om det.

Haha. Ja han är inte riktigt normal men jag älskar honom ändå.


På tal om min bror så är det RIKTIGT dunder synd om honom, han ligger hemma och har nästan 40 grader i feber, och lika så med min gamle pappa. Synd om dom minsann.


Nej nu måste jag sluta skriva och göra nått vettigt. Som att sminka mig kanske.

Men ha en bra dag, det kommer inte jag att ha.

Jag är för trött för det!

Hejs.

Av Linn - 26 maj 2010 22:32

idag har jag och min vän Sofia varit i Norrköping och kollat runt lite. Jätte trevligt och mysigt måste jag säga. Trotts stressen över att hitta allt vi skulle ha.

Men nu är jag helt färdig inför studenten har till och med en väska!

Sen köpte jag även 2 par shorts och ett par leggngs. Kalas bra.

Jag var verkligen i behov av lite sommar kläder så det var riktigt bra.


Nu har jag suttit hemma och gjort två saker som jag ska läman in i morgon, riktigt skönt att vara klar med dom också må jag säga.


I morgon är det dags att simma, blev inte mycket med det idag. Lite för stressigt. Men i morgon händer det!


Hejs.

Av Linn - 25 maj 2010 20:36

Då har man äntligen kommigt hem efter en väldigt lång dag. Började med skolan då,  endast två timmar dock, men på de två timmarna han jag med 2 prov och en redovisning. Ja det är stressigt nu innan torsdag då allt ska vara inne må jag säga.


Sen blev det hem och göra sig iordning för att sedan åka på möte på tegelbacken, där man fick höra på en massa saker som man iofs redan visste. Sen kom facket dit och pratade.

Så om man ville fick man ta lte papper så att man kunde skriva in sig, och det ska jag göra nu så att jag är medlem i a-kassa, kände att det kan vara smart.

Alla ä på mig om a-kassa eller iaf alla från Jens släckt och han själv med. Hehe.

Så i morgon ska ag och mamma titta igenom dom papprena för att sedan lämna n dom då.


Nu så är de tinte speciellt länge sen jag kom hem, men var tvungen att kontakta alla som hade kontaktat mig under mötet.

7 missade samtal från Jens.

3 sms från Bella

1 sms från Sofia.

Ja det är inte lätt att vara populär ibland. haha.

Mellan alla samtalen fick jag ligga på golvet och torka kiss, från våran kära katt som tydligen inte fattar att lådan som står inne i badrummet är till för att kissa i.


Nej men nu ska jag ta miig ett glas cola och en cigg på det här, sen ska jag göra mig iordning. Plocka fram grejer tills i morgon, och klä på mig något bekvämare.


Ursch, i morgon ska jag köra bil till skolan, fan vad läskgt! Vart ska man parkera?!?


På tal om bil, idag hände det minsann en olycka.. Jag råkade backa in i en sten och sen rätar jag upp bilen lite, men oj då där var det visst en lycktstolpe.
Nej det var inte alls roligt, höll på att ringa pappa och storgråta så rädd var jag! Men men, jag löste situationen och kom där ifrån utan några skador på bilen som tur är!


Hejs.

Av Linn - 25 maj 2010 09:39

Satt nyss och kikade runt lite på min blogg, gamla inlägg och sådär.

Då kom jag och tänka på att jag inte har en aning om vilka som läser min blogg.

Ja förutom min familj och så.


Så nu undrar jag vem är du?

Spännande.
Kanske kan någon skriva vem man är, det kan ju vara trevligt!

Kommentar eller gästbok vilket som går bra!

Ni vet ju hur nyfiken jag kan vara! hehe.


Av Linn - 25 maj 2010 08:20

Inatt sov min underbara vän Sofia här.
Vi spelade tv-spel och hade det riktigt mysigt. Trotts att vi vill ha det olika när vi sover. Hon vill ha någon form av ljud och jag vill helst ha tyst.

Men vi överlevde båda två, och sov tillsammans med nicke och nilla, för det var det ända som ville fungera.


Idag börjar jag klockan 12.40 och då kan man ju undra vad fan jag gör uppe nu.

Och då ska jag säga er att det absolut inte var med meningen. Men klockan kvart över 5 i morse så vaknade jag och var pigg!

Ofta?
Jag pigg klockan kvar över fem. Men ja, tydligen!


Nu har jag badat och nu sitter jag här med handduken om mig och känner mig bara allmänt lycklig!

Jag har så många anledningar till att vara lycklig!

Och hur många människor som jag än är trött på/ arg på/ besviken på så kan inte det förstöra mig, inte idag.


Nu ska jag nog sätta på lite musik och sen ska jag hoppa i lite kläder!

Måste kolla igenom provet som jag ska ha idag med, glömde bort att plugga igår!


Hejs.

Av Linn - 24 maj 2010 15:28

Jag sitter hemma hos pappa just nu och försöker få tag på min mamma vilket verkar vara omöjligt.

Ska snart åka hem till henne och kolla igenom vad jag måste handla hem under de dagarna som jag ska vara ensam.

Och det är ju det som jag behöver prata med henne om, ifall hon betalar det, för jag har verkligen inte råd med det nu också!


Jag måste ju dessutom ställa bilen hemma hos mamma i 3 dagar och bara det kostar ju mig 120 kronor. AS DYRT!

Ja, vi får väl se hur vi ska lösa detta!

Hoppas på att jag kanske kan få ett litet besök av min kära vän Sofia ikväll.

Det vore ju inte helt fel!


Nej det är väl bäst att man tar sitt pick och pack och drar hem till mamma, vill inte vara här hemma mer än nödvändigt. Har ingen lust att bli sjuk nu med!


Hejs, ha det så bra!

ps. skit lön fick jag också, men det var inte mer än väntat dock!

Av Linn - 24 maj 2010 10:22

Det ser ut som att jag får paka ihop mina grejer idag och åka hem till mamma, och bo där helt själv tills på Onsdag när hon kommer hem.

Min bror ligger nämnlgen hemma och är magsjuk.
Inte alls roligt.

Och nu vill jag verkligen INTE bli sjuk.

Den här veckan har jag ju så himla mycket planer och nästa vecka börjar ju i stort sett studentveckan. eftersom mösspåtagningen är då, vollybollen och något mer var då om jag inte minns helt fel.
Det vill man inte gärna missa.

Så jag antar att jag får ta mina grejer och åka hem till henne idag.


Igår frågade jag Jens en massa konstiga saker, men han tog mig nog inte så serigöst. Plus att jag inte alls fick de svaren som jag trodde/hoppades på.


Jaja, nu ska jag försöka peta i mig den här mackan innan jag måste göra andra grejer.

Hejs. 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards