Alla inlägg under november 2009

Av Linn - 30 november 2009 14:19

Jag ringde nyss till komvux i Örebro. Läskigt värre faktiskt.

Men på dom lät det som att jag hade en chans att komma in där bara jag blir inskriven på någon lägenhet så snabbt som möjligt.

Så nu måste jag ringa till Jens och fortsätta att smida plander.



I morgon ska jag övningsköra, hon hade fått ett återbud så då tar jag den chansen..



Oj, bäst jag slutar... Innan min lärare blir arg på mig.

Läskigt.


Nu ska jag snart hem och plugga, jag är verkligen INTE sugen ska jag säga er!! Ursch.



Hejs.

Av Linn - 29 november 2009 13:29

Oj idag är det första advent. Känns det inte som att detta året har gått ganska snabbt ändå? Eller är det bara jag som tycker att det nyss var nyår och grejer?

Jaja, nu står vi här hemma och bakar pepparkakor i stora lass.

Ja,ni.. Mycket blir det.


Sen ska jag väl ut med Patte och försöka sälja lite böcker idag med. Kanske kan bli roligt. Eller vi gör det iaf för en god sak och det är huvudsaken.


Jaja, nu måste jag fortsätta baka innan det är färdigt allting.

Så hejs.

Av Linn - 28 november 2009 16:05

Igår var jag inte i skolan speciellt länge. Jag gick hem tidigt eftersom jag inte mådde bra.

Jag var jätte förkyld och mitt huvud bara bankade. Jag kräktes till och med en gång och det känndes som om jag hade 100 grader i feber.

Sen i morse när jag vaknade var jag helt frisk. Helt plötsligt var allting nästan borta.

Nu är jag bara lite små snorig inget alvarligt alls med mig inte.

Skönt faktiskt.


Men fick ändå sjukskriva mig ifrån jobbet idag, eftersom jag inte mådde bra igår så ringde jag igår innan jag gick och la mig.

Men i morgon ska jag iaf jobba.


Idag har jag varit riktit duktig. Jag har gjort klart och skickat iväg mitt religion prov, jag har gjort frågor till mitt jätte stora naturprov.

Det tycker jag är riktigt duktigt gjort av mig faktiskt.


Nej nu ska jag sluta skriva och titta på ett avsnitt av gilmore girels.


Hejs.

Av Linn - 26 november 2009 18:45

Till att börja med vill jag bara säga att våran kalas bok faktiskt går jätte bra. Sålt väldigt många böcker redan.


Men nu till självaste saken, och det är att jag tror att jag håller på att bli sjuk. Jag är jätte svullen i halsen, ont i öreonen mitt huvud värker och mår lite små illa imellan åt.

Jag hinner inte bli sjuk nu. Jag ska ju jobba hela helgen plus att jag måste plugga eftersom jag har massa prov och grejer nu.

Nej jag blir så stressad när man inte mår helt okej.


Min mamma har kommig hem idag. Det var på tiden tycker jag allt.


Hejs.

Av Linn - 24 november 2009 19:48

Just nu sitter jag på jobbet. Och Malin är sjuk så vi är typ ensamma här idagens. Coolt va?


När jag kommer hem idag ska jag titta på andra avenyn det är typ min plan. Sen efter det blir det att plugga en stund. Jag måste ju som sagt var klara av mitt prov på Torsdag. Som det ser ut nu så finns det heller ingen tid till att plugga i morgon, för då ska vi försöka få lite böcker sålda innan vi går hem, och sen efter det ska jag ju hit med. Så det lär inte hinnas med.


På tal om något annat. Som ni alla vet så har jag valt fel linje, jag skulle ju ha valt omvårdnad istället för barn och fritid har jag efter många om och med kommigt på. MEN ! På konvux finns det en utbildning som ligger på 1 och ett halvt år och då är det den utbildningen. Den hade jag då tänkt att läsa. Men får man ta CSN lån om man pluggar på konvux eller är det vanliga lån som gäller då?



Nej nu ska jag fortsätta.

Hejs.

Av Linn - 24 november 2009 17:07

Nu är projektarbetet klart.

Det är en bok som heter, "Den stora kalasboken" och där i finns tipps på kakor, mat, pyssel städning mm. Boken kostar 40 kroner och pengarna skänks till barncanserfonden.

Så om ni vill ha en bok så blir vi jätte glada ! Hör av er i så fall.



Just nu sitter jag hemma och ska strax knalla iväg till jobbet.

Hejs.

Av Linn - 24 november 2009 07:23

Igår var jag TYP bäst i välrden.

Jag ringde till Sofias mobil (den som var borta) Och nu är den återfunnen och cameran med.

Hur mycket tur kan en person ha?

Ofta båda cameran och mobilen finns.

Men jag är rätt nöjd ändå. Allt är återfunnet och Sofia är glad för det. Då blir jag med glad.


Igår åkte jag även hem till Sofia en sväng på eftermiddagen och pluggade. Och bestämmde mig helt plötsligt för att GÅ hem. Jag skulle inte ta bussen utan jag skulle GÅ. Jag är stolt.

Snabbt gick det med.


Min körlektion gick sådär igår. Men ganska bra iaf.


Nu idag är det projektdag, så nu ska våran kalasbok bli klar.

Sen ska jag jobba ikväll med, jag känner mig lite smått duktig faktiskt.


Jaja, nu ska jag prata lite med min bror om hur han ska göra idag. För han ska vara på min skola och ha basket turnering idag. Då känner jag att jag blir nervös. Dom är för små för den stora skolan ännu. Haha. Jag kanske är lite töntig men jag tycker faktiskt det.


Hejs. ha en bra dag.

Av Linn - 23 november 2009 08:49

Idag är det Måndag. Ny vecka och ännu en ny start.

Denna vecka är det plugga som gäller, plus att jobba då.

Jag har ingen lust att plugga men jag måste klara hälsopedagogiks provet, plus att jag måste få bra betyg på mitt hem prov i religion, så det är bara att kämpa.


Idag har jag körlektion med. Hoppas att den går bra och så.

Jag är helt slut idag. Fattar inte riktigt vad jag har gjort, men jag känner mig helt matt i hela kroppen och mina ögon vill verkligen inte vakna idag.

Men men, det är väl bara att kliva upp ur sängen och gå till skolan och vara en någorlunda glad tjej ändå, Antar jag.


Jaja, nu måste jag göra iordning min soppa innan jag ska gå. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards