Alla inlägg den 10 november 2009

Av Linn - 10 november 2009 20:21

Ursch, nej jag säger då det att idag går det verkligen inte bra här på jobbet.
Jag har sålt en ända 6 veckors, funderar på att skriva upp att pappa vill ha en med så jag får lite pengar iaf, för detta ser inte ljust ut alltså.

Jag vill inte ens veta vad jag kommer att få för lön nu den 25:te. eller jo det vill jag visst jag riktigt längtar.
Men jag antar att den kommer att vara riktigt piss dålig, jag är nervös.


I morgon ska jag hjälpa sofia att plugga till hennes lilla läxa (nationellt prov) Ursch, inga roliga grejer.

Jag ska ge bra och dålig kritik, och hon kommer förhoppningsvis att få betyg MVG+++ när vi har pluggat klart.


Nej nu ska jag fortsätta att ringa och vara duktig. Hejs.

Av Linn - 10 november 2009 07:26

Ja vi får väl hoppas på att jag klara körkortet till min födelsedag. Det skulle ju inte kunna bli mycket bättre i så fall.

Med varningen menade jag på att på jobbet så måste man säga till en vecka innan man vill ta bort en dag annars kan man få en varning. Men det får vi hoppas att jag inte får.



Ikväll ska jag iaf jobba, och som det ser ut så ska jag jobba ännu mer nästa vecka. Vi får se hur det blir. Jag och Sofia ska diskutera saken idag.

I dag har jag ingen engelska så jag är typ as lycklig. Vi har demokrati timma då. Det kan inte bli mycket bättre. Det var Camilla i min klass som kom med den underbara nyheten ibland gillar jag henne väldigt mycket faktiskt ! Iaf när hon kommer med sånna påståenden.


Jaja nu måste jag tydligen göra mig helt klar. Hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards