Alla inlägg den 17 november 2009

Av Linn - 17 november 2009 19:46

Ursch ursch ursch vad det är kallt.

Det värsta med vintern och sommaren är att dom årstiderna är så himla länge..

Varför är inte våren lika länge?

Jag tycker faktiskt om våren och önskar att den vore lika lång som sommaren och vintern, lite rättvist ska det väl vara.



Just nu känner jag mig lite uttråkad. Herregud jag är till och med inne på msn då har man riktigt tråkigt.

Men, det är inte ens någon att prata med där, så fråga mig inte varför jag ens är online.

Funderar på att logga ut och kanske ta en varm dusch istället.
Det är ju vättigare än att sitta här och typ ha tråkigare än tråkigast.



Nej nu ska jag ut i kylan och röka lite, det luktar till och med gott på våran balkong eftersom nu är det ljus årstiden (som Sofia iofs har haft väldigt länge) Men för oss har den tydligen börjat nu. Så ute har vi doft ljus så det blir som att gå ut i ett moln av vanilj doft och underbart mys. Det är typ ganska mysigt faktiskt.

Men nu ska jag knalla iväg då.


Hejs.

Av Linn - 17 november 2009 18:48

I helgen står det lite saker på chemat, och det är att plugga, umgås med Sofia, krogen ja det var väl ungefär det vad jag vet än så länge.

Och mycket mer än så lär det väl inte bli.


Helgen efter det ska jag hem till min söta lilla Jens och umgås med honom och kanske festa lite med, vem vet ?

Det kommer att bli trevligt i vilket fall.


Idag har jag ätit min första lussekatt som mamma gjorde idag. MUMMS!

Eftersom det vill man ha till första advent Sofia, och det är snart. Du som undrade varför. höhö ^^


Jag hoppas att denna vecka går snabbt, för jag orkar verkligen inte med skolan mer.
Och jag hoppas att det kommer att bli en dunder bra och mysig helg, även fast inte Jens är här och även fast vissa verkar hitta andra.


I morgon ska jag på riskettan, hoppas inte att den är lika tråkig som alla säger att den är. men då har man den iaf gjord vilket skulle kännas riktigt riktigt bra. Så det är min plan för i morgon, sen ska jag hem och ta det lungt och plugga med. Eftersom vi inte har några lektioner i morgon, så himla skönt faktiskt.

Så då blir det att plugga som sagt, det är ju endel att plugga på tråkigt nog..

Sen på kvällen ska jag jobba med, inte så roligt. Men men vad gör man inte för att få lite pengar i december?


Jaja, ha det bra. hejs.



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards