Alla inlägg den 18 november 2009

Av Linn - 18 november 2009 20:15

det går fortfarande inget vidare här på jobbet. Inte sålt en ända. Då har jag ändå verkligen försökt :O


Jaja, men jag har däremot hittat en blogg, det handlar om sex.

För er som gillar sexnoveller, sextabbar och andra roliga saker med sex är detta en riktigt bra sida.

Man skrattar högt både en och två gånger på det lilla jag har läst nu.

http://truthtobetold.blogg.se/ 


För de som är lite känsligare bör inte läsa den!

Av Linn - 18 november 2009 18:32

Idag var jag på riskettan och det var verligen ingenting som var roligt ska jag säga er.

från halv nio till 12, det känndes som jag satt där en evighet plus en evighet till.

Men men nu är den gjord.


Sen åkte jag och mamma in till staden, jag köpte mig ett par nya strumpbyxor halva priset och allt, det tycker jag om.


Just nu sitter jag på jobbet och försöker vara duktig men det går som vanligt inget vidare bra för mig. Sofia har redan sålt sin första. Jag är avundssjuk, det får man vara!



Nej nu måste jag ringa så jag får nått sålt idag.

Hejs.

Av Linn - 18 november 2009 07:20

Igår var det 2 månader sen min moster slutade röka. Gud vad hon är duktig.

Jag blir riktigt stolt över henne faktiskt.



Igår kväll var jag och Sofia gulliga emot varandra på sms, så nu har vi visat våran kärlek till varandra as mycket.


Idag är jag uppe med tuppen fast skolan är inställd.

Jippie!!

Gissa varför? Jo riskettan.

Men så himla onödigt att gå på den tycker jag. Eftersom vi alla har don't drink and drive, det måste väl räcka.?`

Dom flesta sakerna som dem berättade där kommer man ju fortfarande ihåg eftersom det var så sjuka saker.

Vid 12 kommer jag hem, då är det typ plugga som gäller.


Jaja, vi får väl hoppas på att det blir roligare än jag har hört att det är.  


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards