Alla inlägg den 5 november 2009

Av Linn - 5 november 2009 15:20

Fick en komentar av min moster i bloggen här där hon skrev att jag var så cool. haha. Det var roligt.


Ja ni idag har det hänt många grejer mötet med rektorn gick jätte bra, och roligt var det iaf när vi var på Pers lektion efter det. xD ILLA PER ILLA!

Provet gick väl varken bra eller dåligt lika stor chans till ig som till g känns det som. Men vi får hoppas ¨på ett godkänt iaf.

Hos ungdomshälsan gick det också bra.


Jobbig och stressig dag har det varit men ändå ganska rolig. Nu är jag trött och sitter i köket och tittar ut på snön som fortfarande faller ner, och jag säger samma sak nu som i morse. Tur att den inte stannar kvar på marken iaf. ^^


Nej nu ska jag faktiskt jobba lite på projekarbetet, eftersom det är projektdag i morgon.

Hejs.

Av Linn - 5 november 2009 07:37

Det snöar fortfarande utanför mitt fönster.

Fast det ligger som tur var nästan ingen snö på marken om det hade gjort det hade jag blivigt ledsen.

Men nu är det ju inte så, men jag är ändå inte helt glad eftersom det fortfarande kommer vita flingor. ^^


Idag har jag massa saker att göra.

Nu på första lektionen som är Naturkunskap ska vi redovisa om kläders miljöpåverkan.

Sen efter den lektionen klockan 10 alltså då ska jag till ungdomshälsan.

Sen när jag kommer tillbaka där i från så ska jag till rektorn klockan 11.

Sen har jag prov idag med.

Hjälp vad mycket va?


På Lördag ska vi laga suchi här hemma, jag har typ förälskat mig i det.

Det är väl ändå gången jag ska äta denna vecka, för nu MÅSTE jag faktiskt lyckas.

Men nu måste jag faktiskt göra iordning en soppa, det går ganska bra med dom men det är jobbigare när man har mens.

Men jag överlever eftersom jag är så cool. höhö.


Hejs.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards