Alla inlägg under juli 2007

Av Linn - 25 juli 2007 23:37

Jag sitter här i mitt rum i min säng , borde väl ientligen sova såhär dags, ska ju ändå snart upp, ( börjar jobba i morron klockan 4 stackars mig) färga håret idag det är ganska vitt och sen äre såklart gult , mkt bättre kunde det väl inte gå ? :S fan vad besviken jag vart på mitt älskade hår , de ända som man är någolunda nöjd med på sig själv det blir å förstört, det känns ju skit bra , OJA !!! fast nu känns det lite bättre när man fått den första lönen ,


har precis suttit och läst sofias blogg ganska intressant och få reda på saker om henne , som om hennes bok till björn det var nog det bästa jag läst på länge , ( läser inte så mkt eller ofta som folk kanske förstå. Nu menar jag inge illa till din bok sofia )



i morgon blir det iaf en dag fullproppad med beck filmer , jag och Sofia har hamnat i en beck period nu =) beck är otroligt jävla bra filmer , jag älskar beck, men det jag älskar mest av allt det är min bästa vän Sofia hon ger min dag solsken varje dag, iofs gör vi alltid samma dag men ändå blir ingen dag sig lik när man är med henne, det är nått konstigt , ibland kan man klaga på att det aldrig händer nått i vårat liv , att vi bara gör samma jävla saker dag ut och dag in, men idag så slog det mig. Sofia och jag gör aldrig någonting likadant, eller jo vi gör alltid samma saker men vi har alltid olika kul varje dag så är det alltid nått nytt som händer så vi skrattar eller gråter det är alltid nått som får våra läppar att le, Sofia det är min bästa vän, hon är min solstråle =)

Av Linn - 23 juli 2007 00:24

I morron börjar mitt nya liv , nån gång måste jag börja om och inte tänka på allt som hänt utan börja se framåt, inte för jag vet hur man gör har aldrig gjort nått sånt förut eller jo men aldrigt lyckats , men från och med i morron och föralltid kommer mitt nya jag fram , inte för jag vet hur det sska va riktigt , men jag ska våga stå för mig själv och mina åsikter det är min plan , och jag tror på mig själv jag tror faktiskt att jag kommer att lyckas denna gång , jag hoppas verkligen det , annars sjunker ja ihop igen och jag orkar inte med att ligga där nere på marken och inte se nått jag vill vara där alla andra är nån stans mitt i mellan , inte nån annan stans , och det ska jag kämpa för , GO FOR IT , lasse lindh finns vid min sida,

Av Linn - 23 juli 2007 00:05

idag har jag sett på värdes sorgligaste film , såg på en film som va klockan 9 på 3:an skicka vidare tror jag den hette , fy fan en i filmen dog och han va bara 12 år när han dog , fy fan så hämskt , fy fan vad jag tjöt , men det var nog menat att killen skulle dö , han vart känd och han jadu ju blåst ut ljusen. 



Jag har lärt mig att tro, eller vaddå lärt mig. Jag tror på en kille , den första som jag verkligen tror menar det , Han skriver sånna gulliga saker visserligen tror jag inte på allt han skriver men jag tog verkligen åt mig när han skrev att jag var söt. och jag fick tårar i mina ögon. det kanske låter sjukt men har aldrig hört det och trott på det från någon annan , vist man har la hört det men hur mkt tror man på det?




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards