Alla inlägg under september 2007

Av Linn - 29 september 2007 16:55

idag har jag o daniel och andreas virrat tunt någonstans för vi inte hitta till den dära läskiga reptilmässan, men sen kom vi fram tillslut, och det var skit mkt ormar som rörde sig jag höll seriöst på att dö :P sen åkte vi till heron city och sen lite hit och ditr och sen hem till daniel fast bara jag och han den dära tönten :D så nu lagar vi mat och jag BESTÄMMER musik :D så nu är jag nöjd och glad :D  får väl se vad vi ska hitta på ikväller ,, så film och mysa skulle jag tro , för i morron åker jag hem till mig igen.


då ska jag leka med Sofia för henne saknar jag, Min lilla töntiga bästa vän =) som får mig i balans även fast jag håller på att tappa den så får hon alltid upp mig på rätt spår igen INNAN jag spårar ut helt och hållet =) Jag älskar min bästa vän Sofia Fransson. <3

Av Linn - 28 september 2007 13:06

Jag sitter här hos min syster på hennes jobb, vi har varit och ätit och sen gick vi och kolla i lite affärer och var lite coola sådära. Jag åt faktiskt en jätte god sallad =) plus att jag köpte ett fint läppglans, ganska stolt över mig själv faktiskt ,


okej nu börjar det närma sig lörda :S Det innebär att man ska skaka och svettas som en get.. :O reptilmässa :O  kommer jag dö eller kommer jag dö + det är något jag frågar mig själv . aha


hej

Av Linn - 24 september 2007 15:03

vilken dag vilken dag , först vaknar och man känner sig som ett lik eller nått liknande , gick och kläde på sig kläderna och sen tvätta håret och sen sminket med , fan riktigt jobbigt , sen va det dax för frulle sen gå till skolan eller vaddå gå jag tog faktiskt cykeln då ser jag att julie går där och haltar hon har nämnligen gått i sina kängor för mkt så nu har hon jätte jätte ont i sin fot , så hon gick hem från skolan för hon skulle faktiskt till läkaren och allt , hoppas det går bra för henne där när jag skjusa henne ner för bron och allt , annars har jag gjort allt snällt i onödan , och Linn gör ingenting i onödan NÄSTAN iaf =) sen var det gympa en lätt gympalektion idag efter som jag inte var med såklart , men jag stog och körde lite ändå badminton och nått mer som jag inte kommer på vad det heter , med linda alex och marcus jag dansa mest men jag var bra ändå :D sen har vi haft samhäll och det gick bra för det var ju en snygging med där idagens , hahah kolla får man (A) sen gick jag till datan satt där en kvart sen gick jag hem och nu sitter jag här och försöker få tag på min kompis som är så seg på att svara , måste veta när hon är hemma jue ,


Nu är det iaf bara 2 dagar kvar tills jag åker till min daniel som jag saknar väldigt mkt faktiskt , synd om mig som saknar honom men tur för mig som ska åka till honom fast det kommer bli läskigt :O men säg inget till nån för då kan folk tycka jag är mesig och det är jag fan inte för jag är faktiskt jävligt COOl så håll käften om nått annat =)

Av Linn - 23 september 2007 23:12

såg nyss på mord i sinnet, det är ett väldigt bra program men det är ju synd att jag ska skrämma upp mig själv som fan. så nu ligger jag hä i min säng rädd som fan , kom hit och få mig lugn.

Av Linn - 23 september 2007 19:34

för det är alla kännslor och minnen som lever upp på nätterna som tar ditt hjärta och leende på läpparna den du brydde dig om som spelar din vän som sedan huggar dig i ryggen vi vet hur det känns.




Nu är det så att jag har varit väldigt duktig idag har skrivigt hela min svenska uppsats på datorn här hemma , och sen ska jag skriva ut det , men guu så glad jag blir dårå .. det fungerar INTE !!! fan vad sårad man känner sig då :p hehe ^^

Av Linn - 23 september 2007 01:12

Ja det är då jag som är Linn för alla er som inte vet det , och nu börjar jag till och med själv undra hur jävla många ointressanta bloggar jag ska skriva idag , det är bara ett bra tecken på att jag har väldigt TRÅKIGT ! och jag funderar på att gå ut en liten sväng men jag vet dock inte om jag orkar det eller inte jag är ju faktiskt ganska trött :P jag går ut nu gjorde jag rätt eller fel i att gå ut nu fast jag är så pass jävla trött ?

Av Linn - 23 september 2007 00:18

Nej nu är det söndag när jag vaknar ,,, JIPPIE sen är det måndag och måndagar betyder gympa med min äckliga klass och min äckliga gympa lärare. ska man gå dit och vara dryg ? eller ska man skita i att gå ditt ? han säger ju att jag iaf inte kommer kunna bli godkänd efter som jag inte kan göra armhävningar , BÖG är han så alla vet att han får man vara dum mot :D



Mitt namn är Linn och jag sitter i mitt kök och har deet inte så trevlig jag mår ganska illa , för mathias är jävligt äcklig och säger att det är gott med sniglar och kräftögon :S vill man spy eller vill man spy ? =O



Nej men nu ska man väl ta och sluta skriva och bajs ,, ring mig gärna ,, =)  puss o hej ..

Av Linn - 23 september 2007 00:14

hej ,,, nu sitter jag här hemma igen då,, med Mathias brevid mig , =) Min systers MAN :D  Vi har haft en liten kräftskiva här hos oss idag med min familj jossan och mathias och sofia :D det är bara lilla tönt Daniel som felas =)   Men han är på krogen och har skoj med sin bror och Andreas,, :P Hoppas han inte blir allt för full och otrevlig ikväll/natt.





På onsdag åker jag hem till Daniel och hans LÄSKIGA djur ,, sen kommer jag hem på söndag så alla vet det att jag inte är hemma hos mig.= )




Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards