Alla inlägg den 18 september 2007

Av Linn - 18 september 2007 14:07

idag hade vi sov morgon till 08.20 snällt , kan man inte få lite längre om man ändå ska ha nångon ? men men ska väl inte klaga det första jag gör. Men iaf då skulle vi ha en lektion som heter Arbetssätt och lärande med Lena sen kommer Peter in å då förstod alla att vi skulle prata om varför det är som det är i våran klass och göra upp "regler" för hur vi ska uppträda oss mot varandra osv..  Och även om hur vi ska vara på lektionerna osv osv.. sen fick vi en 10 minuters rast då gick jag Linda och Alex ut och rökte då stod Andrea och Emilia där nere å och rökte då bad dom om ursäkt sen efter lektionen kom även Maria fram och börja prata om att hon inte hata oss och om att Carro ljuger för oss och massa , Så vi är iaf inte lika mobbade nu :D hahah


ursch vi ska snart ha prov i ULS ,, undra om jag kommer att klara det :S


nästa torsdag är det studie dag, SKÖNT !!! =)=)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards