Alla inlägg den 17 september 2007

Av Linn - 17 september 2007 18:16

Idag har vi haft gympa som vi numera har med 3:orna bygg och el 3:an (JÄTTE KUL) eller inte. Aaa så hade vi med deras gympa lärare ( han är dum i hela huvet ) vi skulle ha cirkel träning med det menas att man delar upp sig i små grupper som går runt till olika stationer där man tränar styrka , ( skit jobbigt och skämsigt ) och då var det bland annat armhävningar man skulle göra och det kan jag verkligen inte göra , Jag har inga arm muskler. det ä väl inte mitt fel känner jag. Och då fick han damp över att jag inte kunde göra det. sen körde jag på med allt annat och kämpade  verkligen, det var bara det jag inte gjorde, sen hade vi en kort liten rast då . då gick jag och Linda in och drack vatten sen kom vi ut LITE och då menar jag verkligen LITE kanske 5-6 sekunder senare än dom andra och då fick vi värdens jävla blickar av äcklet. ( läraren ) sen så körde vi vidare och han kollade på oss hela tiden så vi verkligen gjorde det vi gjorde antar jag. Sen efter det så hörde inte jag att han sa att man skulle jogga runt salen några varv för att få ner tempot i kroppen eller nått. så jag satte mig brevid min andra lärare som då hade komigt tillbax. och pratade med henne om vilka som var där osv.. och då fick han damp över att jag inte jogga så fick jag ju då börja jogga sen ställer han sig mitt framför alla och skriker på mig , :S jävla damp GUBBE , hatar honom.


ps.. hatar hela min FITTIGA klass. förutom Lina o Carro och Alex

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards