Alla inlägg den 14 september 2007

Av Linn - 14 september 2007 16:17

Jag sitter här och dricker fortfarande mitt te. det tar sin lilla tid för mig att dricka upp det för det är ju så jävla VARMT !! men jag ska inte klaga på att det är varmt alltså för det är jävligt kallt ute , Ja men det jag skulle säga var det att jag sitter här och väntar på att klockan ska bli 10 i 5 för då kommer sofia hem och då ska jag gå ner i det här jävla äckliga regnet och möta henne för vi ska köpa present till min lillebrors kärlek =) för hon ska ha paty på lördag :P hehe ^^ Sen efter det ska jag hem för sen kommer min lilla Daniel hit =) LÄNGTAR tills man får en kram och en kyss så kanske man blir lite varmare =)


Nej men nu ska jag sluta skriva för det är ingen som bryr sig ändå .. puss o hej , ha en trevlig helg alla :D

Av Linn - 14 september 2007 16:11

Den här sommaren har jag klagat och klagat och klagat över att det har varit varmt och att det har regnat osv... fan vad jag har klagat , och jag har längtat till vintern. Men har jag verkligen väntat på att det ska bli vinter ? Det låter väldigt konstigt inte alls likt mig. För det är bara förjävla kallt med vinter.. Man fryser och fyser och fryser, det är inte ett dugg skönt med vinter , Iofs har den inte ens börjat det är bara en regnig höst , men man blir förkyld och böt och kall av hösten. inte ett dugg skönt om jag får säga min åsikt , Sofia hur fan kunde vi längta till vintern ?

Nu sitter jag här i köket och knarkar te, det ända som man blir varm av , jag kommer inte överleva den här vintern

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards