Direktlänk till inlägg 26 april 2010

bättre röster på ljudbok TACK !

Av Linn - 26 april 2010 20:33

Nej vet ni vad jag pratade nyss med min kära vän Bella och det är faktiskt riktigt synd om henne idag.!

Riktigt synd om henne menar jag då! hon har så jävla ont, det riktigt hörs på hennes röst hur jävla ont hon har!

Nästan sådär så att man får gåshud när hon skriker till, för att det gör ont i en själv. Nej stackars tjej.

Hoppas att det försvinner snart, aldrig skoj att ha ont!

puss på dig Bella <3.


Nu sitter jag i mitt rum, att vara duktig gick självklart rent åt skogen, att jag aldrig kan hålla mig borta från saker och ting.

Idag har jag ätit lax, mumma vad gott det var!

LOVE IT !!


Nu har jag precis skickat iväg arbetena till Per som skulle vara inne i morgon bitti, och nu sitter jag här och ska väl läsa lite teori innan jag ska sova.

Tänkte iaf försöka orka med 10 sidor att läsa/lyssna på.


Men ni vet jag har ju min teoribok på ljudbok för att jag har lite svårt att ta in vad jag läser och förstår lättare om jag hör saker.

Bara det att de här rösterna som är på teorin är rena sömndrogen.

Räcker med att jag sätter på skivan så känner man hur ögonlocken blir tyngre.

Som förra veckan satte jag mig och skulle lysna och läsa, men då somnade jag efter en halv timma klockan 8 :O

Och igår skulle jag läsa han läsa i 45 min sen kunde jag verkligen inte hålla ögonen öppna.

Grejen är den att jag inte ens är trött innan jag börjar :O

Lite komiskt är det allt.

Varför har de inte bättre röster på sånna här grejer?

Fredrik Lindström skulle sitta kanon bra , han är ju as skön att lyssna på!

Vem vet, han kanske skulle göra hela boken lite mer intressant?


Jag blir så trött på en person i min omgivning, (säger inga namn) Men vet ni vad, jag får vara vän med precis vem jag vill! Vill jag vara vän med en mördare så får jag det om jag VILL det!

Så det så!!


Nej nu måste jag börja lyssna på min bok annars kommer jag väl somna ändå tidigare.

Hejs och godnatt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 9 januari 2014 19:48

Året började med en stor sorg.  Min älskade mormor tog sitt sista andetag och lämnade denna världen och fick äntligen vara med sin älskade.  Hur ont det än gör av saknad och sorg så vet jag att hon är lyckligare nu, utan massa hemska sjukdomar oc...

Av Linn - 14 december 2013 20:18

Oj, nu var de länge sen jag var inne och skrev på denna sida.. Men här är jag ännu en gång och skriver.  Tänkte göra en sammanfattning av detta året, inte för att året är slut ännu men det lär ju inte hända sådär jätte mycket stora saker innan året...

Av Linn - 26 september 2013 21:52

Igår åkte jag in till stan på "dejt" med Jimmy.. Måste säga att det var en riktigt trevlig, rolig och mysig eftermiddag och kväll! Och idag åkte jag raka vägen in till stan för shopping! Blev inte så mycket fyndat. Men lite iaf! Mest till and...

Av Linn - 21 september 2013 23:58


Åh vilken bra helg jag har haft hitils! Åkte i fredags efter jobbet och när jag kom fram och vi kom hem hit så åt vi god mat och hade soff mys.. Dock somnade jag ganska snabbt på soffan. Synd eftersom det var en himla bra serie som vi kolla på! ...

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna.  Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt..  Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsamma...

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards