Alla inlägg den 27 april 2010

Av Linn - 27 april 2010 20:59

Nu har jag äntligen kommigt hem efter en väldigt lång dag.

Jag gick upp tidigt i morse och började plugga lite teori på morgonen innan jag gick till skolan det blev iaf en och en halv timma.

Sen blev det skolan till 3 sen gick jag hem och åkte till Netto med pappa.

Sen vid typ fem mötte jag upp Bella vid centrum för jag skulle följa med henne till läkaren.

Jävla mongo läkare som inte kunde göra någonting åt det.

Så nu kommer hon inte till skolan i morgon heller :/

Synd synd.. Då får jag umgås med resten av klassen istället, hoppas dom inte är as trötta på mig och tycker jag är jobbig efter 1 och en halv dag. haha.


Nu ska jag snart sätta mig och plugga en stund iväntan på att Sofia ska höra av sig.

Så ska jag prata med henne en stund och sen plugga lite till innan jag ska sova..


I morgon blir det väl inte en riktigt lika intensiv dag skulle jag tro..

Skolan sen hem och plugga och åka till mamma och plugga lite till.

Ja det är väl så min vecka kommer att se ut denna vecka.

Skola plugga, plugga plugga plugga hela veckan!

Ingen som vill byta med mig?

Gärna en smart människa, så kan du göra provet åt mig med!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards