Alla inlägg den 6 april 2010

Av Linn - 6 april 2010 22:30

Just nu sitter jag i soffn och tittar på när Jens och Max spelar tv-spel. Det är allt min kära pojkvän vill göra nu förtiden!

Jag vill hellre ligga i sängen och titta på tv och mysa känner jag.

Jag blev helt frusen på vägen hem från jobbet, jag är helt iskall.

Jag hoppas på att jag ska få upp lite värme snart!

Det är ju typ as kallt.


Jag har inte så roligt, funderar på att gå upp och lägga mig faktiskt!

Jens och max får nog ha en grabb kväll ikväll.


I morgon ska vi träffa fian igen, sen blir det jobba på kvällen med.

Nice, man behöver lite pengar tills studenten och allt.


Jag och Sofia ska förhoppningsvis hyra en stuga i sommar. MYS till 100 procent då kan jag ju säga!

Ge mig sommar.

Hejs.

Av Linn - 6 april 2010 22:30

Just nu sitter jag i soffn och tittar på när Jens och Max spelar tv-spel. Det är allt min kära pojkvän vill göra nu förtiden!

Jag vill hellre ligga i sängen och titta på tv och mysa känner jag.

Jag blev helt frusen på vägen hem från jobbet, jag är helt iskall.

Jag hoppas på att jag ska få upp lite värme snart!

Det är ju typ as kallt.


Jag har inte så roligt, funderar på att gå upp och lägga mig faktiskt!

Jens och max får nog ha en grabb kväll ikväll.


I morgon ska vi träffa fian igen, sen blir det jobba på kvällen med.

Nice, man behöver lite pengar tills studenten och allt.


Jag och Sofia ska förhoppningsvis hyra en stuga i sommar. MYS till 100 procent då kan jag ju säga!

Ge mig sommar.

Hejs.

Av Linn - 6 april 2010 19:32

sofia är ond, jag har fått hennes musik i huvudet. En låt med Simon som går någonting med

"och kamma håret hela dan"


Det går jag och sjunger hela tiden nu!

Kan jag sluta eller?

Jag hatar när musik fastnar i huvudet ibland, iaf när det bara är en rad som nu lixom.

Sofia, detta är ditt fel!!


Av Linn - 6 april 2010 17:59

Nu börjar sommarkänslorna komma i kroppen, man vill helt plötsligt ha tunnare kläder på sig, , man lyssnar på annan musik, och man börjar längta efter saker som t.ex peace and love.

Gud vad jag längtar.


Samtidigt kommer det bli väldigt läskigt med denna sommaren eftersom den innebär studenten och hej då skolan lixom. Vart tog den vardagen vägen?
Den som man har haft hela live, ska helt plötsligt bara ändras eller va?

Läskigt, fast skönt och roligt på samma sätt.
Jag tror faktiskt att denna sommar kommer att bli en bra sommar.

Trots förändringar som kommer att ske.


Nej nu måste jag fortsätta att jobba och vara duktig.

Bella det är tur för dig att du inte skiter i det! Jag är inte så hård som jag lät! På riktigt. Du är söt o så!



Hallå!?! Jag vill hem!

Hejs.

  

Av Linn - 6 april 2010 16:31

Idag leker jag med Sofia och Jens.

Jens klagar på mig och Sofia som har en blogg, han tycker att vi är töntiga!


Idag ska jag och Sofia till folkbladet och jobba, inte så skoj, men pengar är nödvändigt!

FAST FÖRST ska vi två käka sallad på Åbergs, myspys.


Idag fick man beskedet om skattepengarna, det var ett glädjande besked!


Nu ska jag sluta skriva..

Hejs.


ps. Sofia du är söt.

Jens du bara klagar.

Bella du!! Jag saknar dig, men det skiter la du i! haha.


hejs.



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards