Alla inlägg den 24 april 2010

Av Linn - 24 april 2010 18:19

Idag har vi vart i stan och virrat omkring.

Jag skulle försöka hitta en studentklänning, men jag hittade dock ingenting. Men det slutade med ett par svarta jenas.

Jens hittade däremot mycket mer, jeans, tröja och strumpor.

Är lite avis, jag ville ju handla!


Ikväll blir det bara att ta det lungt och vara hemma och mysa med lilla älsklingen.

Man måste vara lite ekonomisk nu när det är fest nästa helg och körkort och allt vad det är!

Plus att man vill spara lite pengar till andra roligheter.


Jag hade telefon dejt med min kära vän Bella förut. så söt är hon!


I morgon kanske jag ska träffa Sofia, men man får väl se vad det blir.

Förhoppningsvis ska jag det iaf, jag håller tummarna.


Nu ska jag titta lite på tv., hejs

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards