Alla inlägg den 3 april 2010

Av Linn - 3 april 2010 17:06

Det finns inget finare än kärleken, oavsätt om den är till familj, vänner eller en partner.

Det finns ingenting som är så fint som kärleken.


Jag är lyckligt lottad som har all den där kärleken, jag har en familj som jag älskar, jag har vänner som jag älskar och avgudar och sen har jag min älskade Jens.
Vad kan man egentligen klaga på?

Jag har det finaste som man någonsin kan få, och jag har det från flera håll.


Man ska uppskatta de små sakerna här i livet sägs det, men jag tror att många glömmer bort det viktigaste och största man någonsin kan få av en människa och det är just det, KÄRLEK!

Var tacksamma, det finns faktiskt inget finare!


Familj är någonting man alltid älskar och älskas av.

Vänner är någonting så underbart som man aldrig kan få för många av det, men att älska och verkligen känna sig älskad av en vän kan ibland vara svårt. Men det är underbart när man väl får uppleva den kärleken.

En pojkvän/flickvän att älska och älskas av är verkligen inte lätt att hitta i denna värld som vi lever i. Men vet ni? Det är nog den största kärleken som finns. Jag är glad att jag har hittat min kärlek här i livet.


Nej men det jag ville säga i detta inlägg var att, var lite lyckligare och känn er aldrig fattiga och ensamma för kärleken överger er aldrig.


Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards