Alla inlägg den 21 april 2010

Av Linn - 21 april 2010 23:11

  


Idag har jag och Sofia spenderat dagen med att spelat detta tv-spel på nintendo 64 4 bitars!

Otroligt roligt, men lite svårt också!

Men vi vart väldigt lyckliga när vi började spela minnsan.


Sen kom Bella förbi med sina två kompisar och drack kaffe här, trevligt att få lite besök faktistk!


I morgon ska jag vara hemma från skolan och leka med Bella..

Kommer bli kanon bra.,.

Ska plugga lite och så också under dagen tänkte jag!


Nej nu måste jag spela en liten stund till, kanske en kvart ett  nått sen måste jag sova för i morgon ska jag upp dunder tidigt!

Hejs. 

Av Linn - 21 april 2010 15:28

Eftersom min mamma fick lämna mig här hema ensam igår så innebär det att jag är själv här hemma med katterna.

Idag har jag varit olydigt och inte gått till skolan.

Men jag har varit duktig annars jag har faktiskt pluggat och så.


Sen har jag varit mindre duktig och de var att jag misslyckades med maten, men det var egenligen mammas fel, som inte hade kastat gammal mat ut fysen.

Sen har jag spillt mat på golvet,

Och diskat.

Ja jag har nog lyckats med allt det där man ska när man är själv hemma.

Nu håller jag på att dö av hunger. Så ska gå ner och träffa sofia på centrum och köpa nått att äta... Och sen ska jag köpa buss kort också eftersom jag var klantig och glömde köpa det förut när jag var nere. Smart va?

Sån är jag!


Jag hade körlektion och fick parkera vanligt och fickparkera. Det gick faktiskt riktigt bra båda sakerna.

Så jag är stolt och så..


Nej nu måste jag ringa sofia, hon ville ha sällskap i väntan på bussen.

Sen ska jag snart knalla ner med.

Hejs.

Av Linn - 21 april 2010 10:39

Jag hissar  att jag är duktig och pluggar på!

Jag pluggar med både skolan och körkortet samtidigt, och det är för jävla jobbigt. Men jag ger inte upp, för jag vill klara detta!


Jag dissar  personer som är svarsjuka. Okej att man är lite svart sjuk på någon. Men att säga upp sin vänskap med någon för att den personen har blivigt kompis med någon mer?!? Hmm.. låter konstigt i mina öron.

Även om de här två kompisarna inte kan vara vänner så innebär väl inte det att jag inte ska kunna vara vän med de båda två?

Jaja, känns iaf som jag har vunnit istället för att förlora.
För jag och hon var inte ens vänner, vi var bekanta typ!

Av Linn - 21 april 2010 09:25

Ursch vad jag  är trött!

OCH iriterad ska jag säga er!

Men den punkten kan vi hoppa över, men trött är jag.

Och mens värk har jag med, mindre trevligt det ska jag säga er!

Jag hatar verkligen att ha mens värk, för det finns inget mer obehagligare, och så kan man fan knappt gå heller.

Jaja. 


idag blev det ingen skola, utan tänkte ha lite skola här hemma helt själv.

Så tänkte börja med att göra några teori prov innan jag ska till körskolan och ha körlektion, sen efter det så ska jag göra lite svenska, eller göra och göra, jag ska läsa igenom häftet till nationella som vi har på fredag då.


Så denna förmiddag får bli fullspäckad med vad mina prov har att ge mig, med andra ord en hel del saker.

Sen i eftermiddag ska jag träffa min kära vän Sofia ett tag.


Åhh,, ikväll är de andra avenyn. ÄNTLIGEN !

Mys!



Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards