Alla inlägg den 22 april 2010

Av Linn - 22 april 2010 19:17

Jag råkade visst fastna framför tv-spelet igår, så det blev ganska sent.

Sen när jag vaknade i morse trött och grinig, så ser jag ett sms av Bella att jag skulle titta ut genom fönstert...

Och det var då jag såg det, det hämska :O

Det ÖSTE ner snö, och det var helt vitt på marken!

Då var tårarna inte långt i från ska jag säga er!

Nej ursch och fy och blä!


Sen efter en timma drog jag ner till centrum och träffa Bella.

Vi åkte runt lite och tittade på kläningar, käkade och lite andra hemlisar!

Sen hem..

Det var en trevlig dag, trotts misslyckandet. Men som jag brukar säga. bättre lyckat nästa gång.


I morgon är det nationella prov i Svenska, jag har iaf läst igenom det så vi får väl hoppas att jag klarar det. Men det tror jag nästan.

Nu ska jag strax lägga mig och läsa i teori boken tillsammans med läsar rösten till min teori bok (har ljudbok)

Hans röst är inte rolig alls, och jag som 'är trött.

Risken finns väl att jag somnar med böckerna i huvet.

Men men, då ser det iaf ut som jag har vart as duktig!


Har hunnit med att diskutera lite med Jens också, han tycker att jag är jobbig just nu. Så bäst man håller sig undan.

Fast man får hoppas att han älskar mig lite trotts allt. haha.


Nej nu måste jag sätta igång.

Ska hämta lite cola först... sen är jag redo!

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards