Alla inlägg den 9 april 2010

Av Linn - 9 april 2010 18:43

Idag har jag varit på stadskörningen, det gick ganska bra faktiskt.

BARA 2 motorstopp! Alltid nått iaf, haha.


Snart ska vi iväg till jens kompis en sväng, bäst att man är lite social här tyligen!

I morgon blire tydligen att partaya på krogen också.

Men man får väl se hure blir med i morgon de här folket i Örebro är nämnligen inge bra på att bestämma saker.
Här ändrar man sig var och var annan minut har jag lärt mig.


Nej men nu måste jag sluta skriva, måste vara lite social med Jens hära.

Hejs.

Av Linn - 9 april 2010 08:39

Jag satt nyss och läste lite i min kära vän Sofias blogg och såg två väldigt roliga inlägg om saker som jag har sagt. De här två var riktigt roliga.



"Vi körde frågespel jag och Linn också, minsann! Barnfrågor ska jag få lov att tala om!


Jag: Vem heter hon som är på tjugo-lappen?
Linn: Ehh!! Vänta vänta! jag har henne på tungan.
Jag: Tiden rullar....
Linn: Ehh... Ehhh.... Men va fan jag vet ju vad hon heter!!!!
Linn: ASTRID LINDGREN!!!! Just det!
Jag: Hahahaha
Linn: Va?"


Den som kommer nu är mer illa. Det är ju fan synd om mig. haha


"Linn och jag satt och prata om hur dåliga vi är på Sveriges krata för något år sedan.


Jag: Jag vet knappt inte ifall skåne ligger uppåt eller neråt.
Linn: Nej, inte jag heller. Vart ligger skåne?
Jag: Haha, den var bra!
Linn: uppåt va?
Jag: Du skojar inte va? Du vet faktiskt inte vart skåne ligger?
Linn: Nej?
Jag: Ojdå..."



Hahahha. riktigt illa om jag får säga min åsikt.

De här två inläggen har jag stuligt av min kära vän Sofia, hoppas att hon inte typ blir as arg på mig nu! Men det tror jag icke. ^^

Undra hur länge Sofia kommer att minnas dessa pinsamheter, och reta mig för dem. haha.

Av Linn - 9 april 2010 08:36

Här sitter jag i mitt kök och är nervös.

Lilla jag ska nämnligen snart ut och gå till körskolan och köra stadsköringen med Anna och två av mina gamla dagis kompisar, Emilia och Josefine.
Lite roligt att man vet vilka dem är.

Men inte så roligt att göra detta tillsammans me dem.

Jag vill vara själv med Anna när jag gör sånna här saker.


Satt nyss och kollade igenom min allmenacka, och fan vad det inte är lång tid kvar tills jag ska vara klar med detta :O Paniken börjar komma lite nu.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards