Alla inlägg den 17 april 2010

Av Linn - 17 april 2010 00:24

  

En bild på min älskade Molle från förra året.

Jag kände att han kunde få vara med i min blogg. Eftersom han  är söt!


  

Eftersom ja har varit med min älskade och bästaste vän Sofia idag, kände jag att en bild på henne här skulle inte sitta fel. Och jag hittade då denna bilden den är så sommrig. Jag rikrtigt älskar den här bilden.

Jag antar att du typ kommer bli arg och så på mig nu, men döda mig inte!

Du är faktiskt söt!

Plus att det är länge sen denna bilden är tagen iaf 2 år sen, så ingen behöver hata mig här nu!


Puss på er alla söta människor!

Av Linn - 17 april 2010 00:20

  

Bella och Alex står uppe på tåget och posar för mig. =) Sötisar!

  

Jag som är lite för feg för att sita uppe på saker håller mig hellre på marken, men lika glad är jag för det tydligen!


Jag undrar vilka barn som hade det roligast i lekparken idag, vi eller de små barnen?

Jag tror faktiskt på vi! haha.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards