Alla inlägg den 29 april 2010

Av Linn - 29 april 2010 21:25

Ohå vilken rolig dag jag har haft idag! haha.

Efter skolan skulle jag följa med Bella till sjukhuset då, och vi går in i den där lilla stugan inne på sjukhus området och sitter där och röker.

Sen kommer det en tant till oss.

tanten- vart ska man aska?

Bella- I den där (och pekar) I hålet på den.

Men bara det att tanten var blind!! Hahahah.

Sen försökte jag berätta det för Bella, så jag håller för miin mun och mimar att hon är blind.  Två stora misstag på en och samma tant! Haha.


Sen fick Bella komma in till läkaren som skulle tvätta och greja.
Det var inte så mysigt att se ska jag säga er, så efter en stund började jag as svettas och må illa, jag ville verkligen spy, och sen blev jag helt tung i huvudet.

Sen när hon var klar med Bella råkade jag kläcka ur mig att jag trodde jag skulle simma så hon lämnade Bella och fick ta hand om mig. Förlåt Bella. Haha.

Sen gick vi ut igen och där mådde jag inte heller bra ska jag säga er.

Men jag är stolt, nu vet jag hur det känns strax innan man ska svimma.

Prata aldrig mer om handskar med mg, för jag mår dålgt av det OKEJ? Haha.


Sen skulle Bella åka hem och vi sitter och vänta rpå att bussen skulle komma, bara det att den aldrig döck upp...
Så hon fick följa med mig hem och spela super mario ett tag, och sen körde vi hem henne i mammas nya raggar bil som hon har köpt sig idag.


Ne nu är det plugga som gäller, iaf en stund sen ska jag sova för jag är helt slut idag ska jag säga er! Har varit många sjukhusintryck idag.


Hejs..



Av Linn - 29 april 2010 13:48

Idag hade vi nationellt prov i Engleska. Gick säkert skit dåligt, vad annars?

Just nu sitter jag fortfaraned i skolan tillsammans med Bella, trevligt.

Men egentligen har jag engelska nu, men jag är för busig för att vara där.


Jag hade körlektion, men Anna kunde inte idag så det blev inställt.

Vilket var lite bra iofs för då kan jag följa med Bella till sjukhuset, så slipper hon gå själv.

Hoppas vi slipper vänta lika länge som förra gången dock, för då kommer jag nog att döda någon där, för det var skapligt störande ska jag säga er.


Sen ska jag hem och äta och spendera dagen med mina böcker och ett samtal med Sofia och planera för hur vi ska lägga upp morgondagen. ^^


I moron är det då valborg, dagen dit alla ungdomar längtar. För en gångs skull är jag också en av de ungdomarna som längtar lite till valborg.

För då blir det att åka till Örebro med Sofia och träffa min lilla älskling och sen blire party all night long.


nej nu ska jag sluta skriva..

Ska snart vara lite häftig och gå till Peter och försöka hitta en ny tid för nationella åt Bella.


Jag funderade lite nyss och kom fram till att jag nog är coolast i världen, tror inte ni det? =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards