Alla inlägg den 2 april 2010

Av Linn - 2 april 2010 13:56

Igår var det fest, nu tänker säkert många på en Torsdag?

Och då säger jag JA. Inte vilken Torsda som helst, utan denna torsdag innebar ju lov. Då måste man få ha skoj och le faktiskt.


Ja kvällen var både lyckad och misslyckad.

Vi var hemma hos Erica och hade trevligt sen gick vi till någon Martin och fortsatte att ha trevligt.
Sen blev det lite problemas med min lilla kärlek Jens, så då blev det inte lika trevligt.

Det slutade med att jag och Sofia lämnade festen och gick hemmåt.

Under den lilla promenaden blev jag och Jens sams som tur var. Annars skulle jag vara ledsen nu och det är jag icke.

Sen var vi en stund på centrum där vi träffade lite människor som jag visste vilka dem var.

VI träffade Divna, David, Elin och Camilla. Har jag missat någon? Nej det tror jag ej.


Sen gick vi hem och la oss och tittade på början av en wallander film och pratade genom hela den, sen somnade vi.


Idag ska Sofia äta gryta, det har jag minnsan fått höra ska jag säga er.

Men Sofia, gryta är faktiskt gott Ibland!

Själv ska jag käka påskbord idagens. MYS!


Josefine, Mathias och lille bebis Linus är hemma tills i morgon, mysigt att få spendera lite påsk med dem med. Eller vaddå mysigt? UNDERBART faktiskt!


Nej nu är det dags att sätta sig en stund med teorin innan alla kommer hem, för då kommer jag icke kunna koncentrera mig.

Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards