Alla inlägg den 7 april 2010

Av Linn - 7 april 2010 14:27

Ursch idag är det ingen bra dag alltså!

Jag ska nog försöka sätta mig och plugga en stund till eftersom jens och max ändå spelar tv-spel.

Då kan jag lika gärna passa på att göra nått viktigt jag med.. Nu när det börjar dra ihop sig.


Ikväll ska jag jobba en stund igen, jag har verkligen ingen lust, det är typ VERKLIGEN inte vad jag är sugen på idag.

Skulle hellre vilja vara hemma och plugga teori och mysa framför tvn.
Det känns som en sån dag idag.


Ser ut som det kommer att börja regna snart med, nej inte regn! Snälla!

Jag ska ju lixom gå ut och gå till jobbet sen. Känner inte för att bli blöt på vägen dit.


Nej nu ska jag sluta skriva och ta mitt förnufft till fånga och sätta mig med teori böckerna en stund.
Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards