Alla inlägg den 21 november 2012

Av Linn - 21 november 2012 21:20

Ja, jag säger då det.. Vilken dag!! 

Började med att jag gick upp redan klockan 04,30 för att jag skulle hinna duscha och greja sen jobba till klockan 13, sen direkt iväg på information om tandhälsa från 13,30-16,30 sen direkt iväg och hjälpa till att riva tapeter från 17-21... Ja, så det har inte varit mycket till vilotid denna dagen inte =O 

Så som ni kanske förstår fanns det inte mycket tid för mat, så det fick bli en räkbaguette och det fanns heller ingen tid för träning! 
Men denna dagen har varit slitsam nog, så några kalorier har jag nog lyckats förbränna ändå.. Eller?


Ja, nu har vi i varje fall äntligen komigt hem.. Nu blir det att slänga sig i sängen och äta ett äpple och kolla på ett avsnitt av min älskade serie innan jag ska sova. Kommer antagligen sova gott som en liten bebis inatt. 
Ända tills klockan ringer i morgon och säger att jag måste gå upp och träna! 


Tur nog så är jag ledig i morgon.. Är väldigt glad över det.. så i morgon ska jag träna på förmiddagen och sen vet jag inte vad jag mer ska hitta på. Kanske laga någon god middag till mig och mitt hjärta. Vem vet!! 
Vi får se vad dagen har att erbjuda.
Men mestadels lär det nog bara bli att njuta av ledigheten eftersom jag sen ska jobba hela långa helgen!! 

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards