Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Linn - 2 oktober 2007 17:16

hej jag heter Linn och vill helst av allt bara lägga mig ner på golvet och dö just nu och vakna upp när det är varm och skönt ute och när det är varmt och skönt då menar jag att det ska vara sommar och med sommar menas det peace and love ;D  Ursch vad jag har tråkigt , jag har både tråkigt och inte nog med det jag är helt död å , känns som om jag inte sovigt på flera veckor , hela kroppen är helt tung , BLÄÄÄ skriker den bara ur mig , tur att jag ska va hemma från skolan i morron då ska jag lägga mig tidigt idag och sova ganska länge i morron sen ska jag bara plugga ,, och se på film o så .. ta det ganska lungt med andra ord, nått annat orkar ja inte . måste ju vila upp sig inför ULLARED ;D höhö ^^  puss o hej

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards