Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Linn - 15 oktober 2007 23:12

jaa nu börjar det verkligen bli kallt ute och det börjar närma sig november och sen helt plötsligt så är det december som innebär den där kalla och tråkiga månaden när allting är mörkt och kallt , inget man direkt ser fram imot.  men när det börjar bli kallt så kommer vissa dofter och smaker och kännslor tillbax till ens hjärta , det blir helt plötsligt bara varmt inom än. Det är minnena som kommer tillbax , det är nu som folk börjar plocka fram alla stearin ljus och alla te koppar det är nu det börjar bli en dystertid, Ursch jag gillar verkligen inte vintern jag blir så dyster på vintern.


Nu när det börja närma sig november och det börjar bli sådär kallt ute så kommer ochså Lars Winnerbäck fram , han gömmer sig nog på sommaren och pluppar upp på vintern och sjunger sina vackra sånger för oss, Den 10 November är inte vilken dag som helst, det är öppethus på skolan men det är inte det jag längtar efter utan jag längtar till den 10 Novermber för då kommer Lars Winnerbäck till Norrköping och då ska självklart jag och Sofia gå. Han ska äntligen få sjunga för oss , sjunga oss rakt in i hjärtat. Han är en väldigt speciell typ , en sån dag som när Lars winnerbäck spelar kan man bara inte missa för han är nått alldeles speciellt han ger oss inte bara underbar musik utan väcker även minnen.  

Av Linn - 15 oktober 2007 23:03

åhh herre gud vad jag är trött på människor ibland :O ibland skulle jag bara vilja  döda alla förutom mig min familj och sofia och hennes familj och 2 speciella killar , fan va skönt det vore..


Jag logga in på msn det första jag ser någo skriva är

"hejj ,,, harru börjat umgås med dom som mobbar mig" från Emmy,

Nej jag umgås inte med Emilia och Andrea och vilka dom andra nu är men vi går i samma klass och ska göra det i 3 år till och jag tänker lixom inte vara osams med dom bara för att ni var det för typ 10 år sen eller vad kan de vara ?  ÅHH damp attacker mot Emmy dom bara flög , men jag skrev inte rikgtig så till henne , men jag skrev iaf nått liknande , jag tycker bara att det är så jävla idiotiskt att gå och tänka på något som hände för ca 5-10 år sen och fortfarande vara arga på varandra ? och säga att ni ska spöa varandra men ni vågar ju för fan inte ens titta på varandra, emmy och hennes vänner sitter ibland utanför vårat klassrum när vi har lektion för att det seer *coolt* ut och då blir dom nog rädda, Men herre gud när ska ni lägga ner det där ? :O 


och en sak till , jag är vän med precis vilka jag vill! och lämnar ni mig för att jag är kompis med den eller den så är väl inte ni mina riktiga kompisar ? så känner jag just nu.




Sofia förlåt om jag värka sur idag , de va inte meningen men kan bara säga en sak DÅLIG DAG ! men jag vet inte varför det har inte hänt nått eller så den var bara hemsk ,


för alla er som gillar BECK :O ni måste se  den nyaste för fy fan den va kanon bra =O=D




Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards