Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Linn - 23 augusti 2007 22:26

Jag har sådär tråkigt som bara jag kan ha just nu. jag sitter här och drömmer om min framtid en framtid som jag inte vet om det kommer bli nått av. men min dröm är att jag ska gå ut gymnasiet då och att jag sen kommer att få ett bra och trevligt jobb på ett dagis och att jag ska träffa den där killen man drömmer om , som man ska skaffa en framtid med , en familj med. Barn och hus och ett stadigt förhållande med lixom. Jag vill ha ett sånt liv , det som är lite läskigt är kanske att jag redan tänker på det. Men jag vill ha det och det som är konstigt är att jag vill ha det nu. inte om 45 år , när man redan är pensionerad osv.




Av Linn - 23 augusti 2007 21:33

Nu äre så här va , att i morron är det fredag och lilla jag ska leka med sofia som vanligt viserligen men jag trivs med henne =) Men iaf vi ska vara lite "vuxna" av oss i morron vi ska iaf försöka så gott vi kan , för vi ska nämnligen fika i morron =) Coolt va? :D



Jag är trött på att vara ensam vill inte vara det längre , vill ha nån att dela allting med , allting kul och allting lesamt vill ha någon att älska och som älskar mig med , men det kanske inte är så lätt att hitta? Men jag kämpar vidare i livet , =)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards