Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Linn - 25 augusti 2007 15:11

fan så tråkigt jag har jag sitter här nere i soffan och har varit klar ett tag nu ,  och ska leka med sofia men hon är ju hos erica vet inte när hon kommer hem därifrån riktigt för hon måste vänta på att erica ska sminka sig klart osv,  jaja vi får la se när hon ringer och säger att vi ska leka ,



jag var jätte glad imorse när jag vakna , hade fått 4 sms av Andreas viserligen stog det bara "vakna då"  osv ,, men jag blev glad ändå :P jag blir glad om jag får ett sms där det ståt  "m" så länge det är av honom. =)



nej nu ska jag vänta och vänta o vänta på att hon ringer då sen ska ja ner o ta ut pengar och sådär. sen ska jag nog inte göra så mkt mer idag inte vad jag vet iaf,, :P   ring om ni vill har ändå överdrivet TRÅKIGT !!

Av Linn - 25 augusti 2007 00:03

Jag och sofia har fikat och lekt vuxna det gick väl sådär :P haha ^^ sen har vi sett den nya beck filmen jag sen har vi även tagit massa snygga bilder på oss , vi tycker själva att vi är jävligt snygga iaf.  =) de va allt för mig :D

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards