Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Linn - 22 maj 2008 20:27

Idag var det sista dagen på praktiken, tråkigt men sant.

Jag bjöd på glass. sen fick jag även paket med en jätte fin ljuslyckta i och ett häffte med bilder på mig barnen och fröknarna. Så jag aldrig kommer att glömma bort honom.


Sen inatt ska sofia sova här. trevligt trevligt. Vi har suttigt ute ett bra tag nu och vi ska snart gå ut och sätta oss igen skulle jag tro. Härligt  att det är lite varmt igen. Ikväll är det en äckta sommarkväll. =)




Av Linn - 22 maj 2008 07:34

Idag är det sista dagen på min praktik.

Det ska bli skönt på ett sätt men tråkigt på så många andra sätt.

Så idag ska jag bjuda på glass och sådär. Hoppas barnen tycker att den är god =)



Sen efter praktiken ska jag förhoppningsvis köpa ett par skor på NETTO !! =) Dom är jätte fina i tidningen så det är bara hoppas på att dom är lika fina i verkligheten. Skit samma att det är på netto. Dom är billiga och fina så vad spelar det då för roll vilken affär det är i ? :P



Nu har det iaf löst sig med vart vi ska bo när vi är på putte i parken. Visst det ligger en mil ifrån själva festival grejen. Men det kan det vara värt att gå för att se magnus uggla och alla dom andra. Och det är en halv mil till busshållsplatsen. Jag börjar tro att vi ska sova i en skog eller liknande men det är sånt som löser sig :P höhö ^^ 


Nej men nu är det väl bäst att jag knallar ut till mamma som står och väntar på parkeringen för att köra mig till praktiken.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards