Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Linn - 10 juli 2008 15:46

jadu vad har jag gjort för att gå ner 10 kg ? jag har jobbat och på så sätt har jag lyckats gå ner 10 kg utan att anstänga mig specielt mkt. inte tränat inte ätit mindre av någonting , så jag är allt bra glad.



nu kommer snart pappa hem med min nya mobil. =D är lite glad för den.



Och idag är det heller ingen vanlig dag utan det är min bästa väns födelsedag. Så den ska firas. Jag har ett paket fast inte ett paket. Kan inte säga vad det är ännu för hon har själv inte fått den än men hon kommer nog bli glad. Sen har jag en överaskning. sen har mamma ett paket tror jag det blev? Sen ett paket från pappa med, så snart kommer hon ochså och då ska det bli lite kalas, sen i helgen kanske vi skulle åka iväg med hennes mamma till smultronstället, fast det beror på väder och lite annat med , men man får hålla tummarna jag har ju aldrig varit där :O :=D



Nej nu måste jag fortsätta att göra mig iordning så jag hinner med allt jag ska hinna med innan det är dags att gå. Hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards