Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Linn - 28 juli 2008 00:25

Nu var man hemma från en underbar semester i danmark och tyskland då.

Hansa park och tivolit i köpenhamn var helt underbart kul så alla som gillar karuseller och sånt där måste ju åka dit nästan.

Sen har jag köpt mig ett par underbart snygga klackskor. Dom är barbie rosa. Viserligen kommer jag säkert aldrig att använda dom , för dom skorna är inga skor man tar till skolan en vanlig skoldag inte. Men dom är vackra att bara titta på med. Så det blir väl att ställa upp dom på hyllan i mitt rum eller någonting i den stilen. =)



Nu sitter jag här i min säng med min  älskade lille Molle. Honom har jag verkligen saknat under semestern , men han har haft det bra hemma hos mamma iag vilket känns trygt. :)


Nu ska jag ta och sova så man kommer upp i morgon. I morgon ska jag ner och hämta ut Sofias present Lars Winnerbäcks biljetten fan vad jag längtar tills dess det ska bli skoj faktiskt. :)


puss och hejs.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards