Alla inlägg den 15 september 2013

Av Linn - 15 september 2013 00:37

Ja, då var man hemma efter 3 veckor av sol och bad!
En vecka i Cypern, där jag blev kär i deras strand! Hur fin som helst!!

2 veckor i Turkiet alanya.
Ja med massor av fest och sånna saker!!

Hur skönt det än har varit att vara ledig så är det skönt att vara tillbaka till verkligheten!
Bara hoppas på att ALLT kan bli normalt och som vanligt igen!?
Vet dock inte roligt vad jag ska tro eller göra!
Men ja.. Life goes on?!

I morgon ska jag träffa Sofia Fransson, pappa och Max!
Och på onsdag ska jag ha kram kalas med mamma! Och i helgen åker jag till Stockholm för att tillbringa tid med familjen där!
Vad jag ska hitta på där i mellan vet i tusan, men något ska jag väl komma på! :)

Ska söka mängder med jobb iaf!!
Jag ska se om det är möjligt och ta konsekvenserna av mina handlingar senare i så fall! :)

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards