Alla inlägg den 17 september 2013

Av Linn - 17 september 2013 20:52

Börjar sakna att ha mina egna möbler, mitt egna hem att gå hem till om dagarna och kvällarna. 

Känner att det skulle vara skönt med ett ställe som känns som mitt.. 

Min förra lägenhet kändes inte alls som min, eftersom jag hade bott där tillsammans med Jens. 

Nu bor jag hemma hos Sofia, och flyttade hem till henne, vilket innebär att det enda som är mitt där är mina kläder  i stort sett. 
Vilket varit super bra, och är fortfarande bra.. 
Men det känns inte riktigt so hemma. Känner mig som en inneboende, (vilket jag också är) 

Skulle vara skönt att antigen flytta med någon till ett nytt ställe, eller flytta själv till en lägenhet. 



Har så mycket konstiga känslor som bubblar inom mig. 
Även fast jag inte vart ensam på väldigt länge, så känner jag mig väldigt ensam.. 

Vet inte vad jag ska göra för att bli av med dessa känslorna.. 

Eller så kan någon ge mig en fet smäll så smärtan blir verklig istället.... 


Nej, nu ska jag snart lämna den varma och sköna soffan hemma hos Göran och Astrid och åka hem och lägga mig i sängen och försöka sova. 

I morgon blir det upp tidigt och jobba, och sen umgås med mamma och lillebror på eftermiddagen. 

Mys.. 


Hej på er.

Presentation

Omröstning

Skulle du vilja ändra något på dig själv?
 Ja.
 Nej , jag är nöjd med mig själv
 Vet inte , tror inte det.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards